Hiusten ohennussakset, mistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ärtsy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Ärtsy

Vieras
Otsikossahan tuo olikin; mistä löytää ihmisten päälle tarkoitetut ohjennussakset vai meneekö esim koirille tarkoitetuilla saksilla (tietenkin niin että koiralle omat ja ihmisen päälle omansa).

Paljonko kustantaa?

Tossa meidän lähikaupassa (k-supermarket) on ainaki, tais olla jotain kymmenisen euroa. Laadusta en sit tiiä, että mimmoset ne on. Oon joskus harkinnu ostamista mutta ainakaan vielä ei oo tullu hankittua...

Jostain kumman syystä koiranäyttelyissä ja vastaavissa tapahtumissa myydään samoja ohennussaksia kuin me käytettiin opiskeluaikoina, ja vielä halvemmalla kuin kampaamotukuista ostettuna. :D

haa, kiitos teille vastauksista.
Kattelin netistä hakusanoilla ohennussakset hiuksille ja löyty vaan jotain yli sadaneuron nirhustimia :D

Taas tuli todettua että kaksplus tietää ;)

markettien sakset on tylsiä paskoja. Osta vaan sieltä netistä kalliimmat sakset niin saat rahallesi vastinetta. Oikeesti on ihan kamalaa kun revitään tylsillä ohennussaksilla.
Tai sitten sieltä koiranäyttelystä halvemmalla, ne on ihan yhtä hyviä jos on kunnon merkkisakset kun ns ihmisten saksetkin. Näillä ei tosian ole mtään eroa. ihan sama kuin eläinten ja ihmisten lääkkeissäkään :D

[QUOTE="huh huh";26968271]Älä pliis ala itse leikkaamaan jos et osaa pätkiä pätkääkään.
Tulee monen monet itkut vielä. Jee varmsti saai ihanat saksen jäljet sinne ja et häivytettyä niitä millään :D[/QUOTE]

paljon olen leikannut hiuksiani, mutten noilla saksilla :O

Yhteistyössä