Hiusten pidennys

En tiedä sitä minimiä mutta kai nykyaikana saa vaikka kuinka lyhkäsiin. Ja jos sinulla on leukalinjaan niin ihan varmasti saa nätisti laitettua. Luonnollisuus kyllä riippuu pidennyksestä.Rahalla saa.... :whistle:

Kyllä varmaan on ihan riittävä pituus, varsinkin jos et 50 senttisiä laita.
Hyvä nyrkkisääntö pidennysten pituudeksi on 2 x oman hiuksen pituus (saa hyvin yhdistymään, näyttää "aidolta").

joo, riittää...Ihan lyhkäsiin ei kannata laittaa, vaatii itseltä aikalailla näpräämistä, kun yrittää saada päästä sitten inhimillisen näköisen... Jos lyhkäsimmät/päällimäiset olisi min. vaaksan ja siitä sitten pitenisi, niin alkaisi jo näytämään hyvältä B)

Ityse yritän kasvatella tukkaa siihen pituuteen, että kehtais laittaa pidennykset.. mutta samperi kuinka monta satasta menee pelkkään tukkaan!!!

Mulla on ollut itselläni 30cm jatkot ihan lyhyessä tukassa (korvat näkyvissä ).
Siinä oli tosiaan hirmu kova väkertäminen aamuisin, että kehtasi lähteä kotoa.
Että ihan niin lyhyisiin en suosittele.

No, selvittäkääs nyt urpolle, jos päällimäiset hiukset on about vaaksan ja siitä sitten rikotusti pitemmät, niin miten niitä EI saa siististi?? Eikö se lisätukka laiteta aika tyveen, ei ihan päälle?? :laugh: Mä varmaan ajattelen ihan kierosti, mutta en kyllä ymmärrä, miksei saisi... :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaHeinonen:
kuinka kauan niitä voi pitää? siis pitääkö ne poistaa jossain vaiheessa vai voiko ne olla päässä iät ja ajat? pitääkö sitten leikata taas lyhyeksi?

Mä pidin reilu puoli vuotta mutta kai se on siitä kiinni missä kunnossa ne on. Mulla alko sitten puolen vuoden jälkeen tulla pikkuruisia rastoja jo.Tosin tais olla minussakin vikaa kun en jaksanut enää niin tunnollisesti hoitaa.Ja kyllä mun tukka aika hapero oli pois oton jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaHeinonen:
kuinka kauan niitä voi pitää? siis pitääkö ne poistaa jossain vaiheessa vai voiko ne olla päässä iät ja ajat? pitääkö sitten leikata taas lyhyeksi?

Mulla on ollu nyt puoltoista vuotta putkeen, mut tietenki käyn n. parin-kolmen kuukauden välein siistimässä ja lisäämässä hiusta.

mulla oli sinetit ja kampaaja laittoi ne niin että päälle jäi tietenkin omaa hiusta.oli melkei puolivuotta eikä tarvinnut leikata lyhyeksi.huono puoli vaan että kun omaa tukkaa lähtee normisti pois,mutta ei pääse tippumaan kun on sinetissä kiinni,niin tuntuu että ei oo omia hiuksia enää paljoa.
ja peseminen on työlästä että saa shampoon pois ja kuivaaminen myös.ei viittinyt kovin myöhään käydä saunassa kun piti sitten kuivata se.ja ilkee sillä on nukkua kun sinetit paino päätä

Yhteistyössä