Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onkohan tähän vielä lisää kokemuksia? Mistä vetyperoxidia saa?
Toimii kyllä.Toimiiko tuollainen Ghassoul-savi (Logona), jos ei ole valkosavea?
Savivaalennus kotona
Tänään tein toisen kerran kotona savivaalennuksen. Ensin pesin hiukset savella ja sen jälkeen tein tahnan muoviastiassa, myös muovinen lusikka sekoitukseen.
1 dl vetyperoksidi 3%
1 dl sooda
2 dl valkosavea noin
Mulla on keskiruskeat hiukset, joten hiukset vaalenee vähitellen, mitään suurta muutosta ei tule kerralla, kun käyttää vetyperoksidia 3 %. Annoin olla hiuksissa noin 25 minuuttia.
Aikaisemmin vaalensin Swartskofin Natural & Easy ja siinä on vetyperoksidia 5 - 10 % liukuma, siis jotain tuolta väliltä.
Jos olette kokeilleet kotona savivaalennusta, niin laittakaapa niitä omia reseptejänne.
RuokasoodaHei, toimiiko vetyperoksidi-sooda-valkosavi vaalennukseen? Onko "sooda" vai ruokasooda?
Ruokasooda
Jos käytät vetyperoksidi 9 prosenttista, niin takuulla vaalentaa.
Vetyperoksidi on se mikä vaalentaa. Savi hoitaa ja ruokasooda hieman paksuntaa sitä seosta.
Kyllä sitä käyttää voi, kunhan teet ihotestin ensin.Uskaltaako siis tota 9 prosenttista laittaa??
Kun se savi todellakaan ei vaalenna mitään, savi hoitaa.Olen kokeillut sitruunaa ja arskss, ei toiminut yhtään.
Onko joku tuolla Savi systeemillä koittanut?
Kun se savi todellakaan ei vaalenna mitään, savi hoitaa.
Vetyperoksidi vaalentaa.
Turhan päiten sen sitruunan laitoit. Aurinkoraidat on tunnettu juttu, mutta sitruunassa ei ole kemiallisesti mitään sellaista ainetta, jolla tukkansa saisi vaalenemaan.Mä vaalensin silloin kun mulla vielä oli vaaleat hiukset, ne sitruunalla. Mehua vaan päähän ja auringonpaisteeseen puoleksi tunniksi.