hiusten vaalentamisesta? NYT ON UUS TUKKA PROFIILISSA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnnaManna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

AnnaManna

Aktiivinen jäsen
26.07.2004
4 433
0
36
Kuopio
missä vaiheessa sen huomaa jos hiukset menee pilalle?? oon tänään tehnyt 2 värinpoistoa (molemmilla kerroilla antanut vaikuttaa tunnin) ja vielä ainakaan ei ole merkkejä siitä että olis hiukset menneet miksikään.. missä vaiheessa sen huomaa??

eli siis tuon kirjotin muutama päivä sitten ja nyt sit lopputulos on profiilissa.. :)

Varmaan parin päivän sisään..Kaveri teki 3 värinpoistoa peräkkäin ja sen jälkeen niistä hiuksista leikattiin puoli metriä pois :o Mutta ei kaikille niin käy, joittenkin hiukset kestää noita paremmin =)

Kyllä mä ainakin olen ihan välittömästi tuntenu vaikutukset. Ihan semmoseks kökköseks menee, märkänä turha koittaa saada mitenkään selville ja kuivana tuntee, että ne tosiaan on kuivat.

Lähtikö väri lopulta? :)

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
eihän se lähtenyt, oranssi on, tänään vielä yksi värinpoisto, sit laitan jonkun kivan tasasen värin johon sit vaaleet raidat..

Älä herrantähden enää tee värinpoistoa. Väri vaan päälle ja raitajauheella raidat. Ei se oranssi tuosta enää kummene, mutta hyvin siihen jo vaaleat raidat saa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
eihän se lähtenyt, oranssi on, tänään vielä yksi värinpoisto, sit laitan jonkun kivan tasasen värin johon sit vaaleet raidat..

Älä herrantähden enää tee värinpoistoa. Väri vaan päälle ja raitajauheella raidat. Ei se oranssi tuosta enää kummene, mutta hyvin siihen jo vaaleat raidat saa.

no kun en missään nimessä halua pienintäkään oranssin vivahdetta jäävän, nyt hiukset on kuitenkin tosi oranssit. tiedän etten saa oranssia mitenkään pois, mutta vaalennan sitä vielä kerran niin se ei ainakaan niin pahasti paista läpi tuolta alta. tarkoitus olis kuitenkin saada mahdollisimman vaaleaksi ei kuitenkaan blondiksi.

MOikka! Mä en kanssa suosittele laittaa enään värinpoistoa.Itse värjään joka syksy tosi tummaksi hiukset ja taas sitten keväällä alan vaalentamaan.
Laita nytten vaalea väri. garnierin tuhkanvaalea on tosi hyvä,vie sitä keltasuutta pois.Jossä laitat vielä värinpoiston niin se ei kyllä muuta sun hiusten väriä enään yhtään vaan ne kärähtää.
Blondaus vaatii malttia.

Mie ite vaalensin Live colorin sillä blondeimmalla, mikä lie platinan vaalee.. Koskaan ei pelkällä värinpoistolla ole lähteny. Mutt sillä aineella lähtee ihan kerralla minunkin alkuperänen tummahko väri ihan blondiks.

Minun etunimi ja tyttöseni etunimi :) Mutta juu, mä värjään hiuksia paljon ja laidasta laitaan, saan mustastakin vaalean yhdessä päivässä;) Salainen aseeni on garnier 100%color-värit. Nytkin vaalensin punasesta. Kahdella värjäyksellä. Mulla aika ohut ja heikko tukka, että tollasen urakan jälkeen kuivatessa putoilee kyl kuivia latvoja, mutta värjäyksien jälkeen vaan hirveästi hoitoainetta, jopa yöksi ja tehohoitoja. Mun tukka taas hyvä ja kiiltävä, vaikka rajuun rasitukseen joutuukin, enkä ole leikannut. :flower:

en ole ikinä tehnyt mitään värinpoistoa, turhaa hiuksen kulutusta. Suoraan kunnon vaalea väri, niin vot... vaikka minulla onkin tummat. Eikä värinpoistoa ole tarkoitettukkaan noin käyttää. Yksi kerta riittää ja sitten uusi väri, hö.

no eipäs se väri kovinkaan sillä ekalla edes lähtenyt, toisella kierroksella jo vaaleni huomattavasti. pitää nyt katsoa sit mitä tekee.. noissa hiusväreissä kun on se että tuossa värinpoistopurkissa on huomattavasti enemmän tuota väriä, niin se riittää mun pitkiin hiuksiin, noissa vaalennusainepurkeissa taas sit on normaalimäärä ja niitä sit menis 1.5 purkkia.

Yhteistyössä