Hiustenvärjäys-apua, kiltit pliis :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Eli tilanne on tämä...
Omat keskivaalet hiukseni kaipaavat täysillä piristystä.Kaapista löytyi Schwakopfin platinablondiväri jossa ohjeet ovat vain Saksaksi!?! Ostettu laivalta viime vuoden puolella enkä tietenkään tarkistanut silloin ohjeita!
Nilkka sökönä ja käyttökiellossa, joten kauppaan en pysty lähteä uutta väriä hakemaan. Kokeilen siis tuota...mutta miten ihmeessä sen teen?
Miten kauan pitää , kuivaan vai kosteaan tukkaan, pestyyn vai ei?
Vai mitäköhän tästä seuraa...toivottavasti ei ainakaan oranssia tai keltaista tukkapehkoa :/

Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Laita väri pesemättömään, kuivaan tukkaan. Anna vaikuttaa 30min ja huuhdo. Näillä onnistut varmasti.

Kiitos!!!
Arvasinkin että sun kaltaiselta nimimerkiltä voisi saada neuvoa :)
Mä tulen sitten sinua syyttämään jos mulla on keltainen pää ;)

Alkuperäinen kirjoittaja no:
kyllä sä pystyt ohjeestakin päättelemään kauanko värin annetaan olla. siellä näkyy varmasti jokin taulukko? monestihan ne ohjeet on vielä kuvitettu.

Ei ole taulukkoa ei...
tekstissä vilisee ainoastaan lukuja...10minuten, 20minuten, 15minuten, 15minuten ja sitten vielä 35minuten! keskiarvo noista sitten kai? Ehkä se 30minuten ;)

yleensä tarkoittaa jos sulla on kamala juurikasvu ja olet alle 3kk sisällä värjännyt samalla värillä niin silloin laitetaan 10 min. tyveen jonka jälkeen 20min latvoihin levitetään loppu seos. Noista 15min ajoista on vaikea sanoa. Mutta saat tulla syyttämään minua jos ihan kamalaksi menee, lähetän sulle uuden värin :D

tota, jos värjäät koko pään niin arvioi ensin riittääkö se 1 purkki sun hiuksiis, etenkin jos sun nilkkas ei anna hakea lisää.. saattaa käydä niin että on puoli päätä värittömänä/kirjava kuontalo ;) koko hiuksisto kun imee yllättävän paljon tota vaalennusta!

Alkuperäinen kirjoittaja hmmI:
tota, jos värjäät koko pään niin arvioi ensin riittääkö se 1 purkki sun hiuksiis, etenkin jos sun nilkkas ei anna hakea lisää.. saattaa käydä niin että on puoli päätä värittömänä/kirjava kuontalo ;) koko hiuksisto kun imee yllättävän paljon tota vaalennusta!

Totta!

Alkuperäinen kirjoittaja hmmI:

Hyvä pointti! Mutta mulla on aika lyhyet hiukset joten yleensä on ainakin jäänyt väriä ylikin :)

Yhteistyössä