Hiustenvärjäys raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kerpele

Aktiivinen jäsen
07.09.2010
11 640
3
36
Mietin tässä vaan kun tää punanen väri haalistuu tosi rumasti, jos käytän noita crazycoloreita niin uskon kyllä niiden olevan turvallisempia kuin normivärien mutta kun ne taas eivät tartu käsittelemättömään hiukseen eli ongelmaksi jäisi kuitenkin juurikasvu..

En haluaisi värjätä "oikeilla hiusväreillä" mutta mikä olisi paras vaihtoehto niille? Enkä tarvitsisi tähän mitään muuta kuin sen että väri ei näyttäisi niin haalistuneelta ja juuri olisi edes suunnilleen samaa sarjaa värin puolesta kuin muu tukka...

Mitenkähän sitten ekokampaamot?

joku kevytväri varmaan ja naturigin tms pitäis olla jotenkin ekompi, itse en kyllä sitä tiedä että miten mutta kai netistä löytyy tietoa. hyvä hiusväri muuten..

Mulla ei tarttunut mitkään värit kummankaan raskauden aikana ollenkaan.
Tuskinpa hiustenvärjäyksestä ihan hirveästi niitä myrkkyjä kulkeutuu??
Mä värjäisin normi värillä...jos olis pakko.

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26005155:
Mulla ei tarttunut mitkään värit kummankaan raskauden aikana ollenkaan.
Tuskinpa hiustenvärjäyksestä ihan hirveästi niitä myrkkyjä kulkeutuu??
Mä värjäisin normi värillä...jos olis pakko.

Mua vaan sen takia mietityttää kun se kerran värjääminen on ollut ainoa "pakko" noiden aiempien aikana.. Mutta ku tässä tapauksessa se yks kerta ei tosiaan riittäis.. Kun oma hius on kuitenkin sen verran eri väri kuin tää punanen.. hmm..

Entä jos käyt kampaajalla värjäyttämässä kunnolla (kampaajien aineet monesti hellempiä kuin kaupan kestovärit) ja ostat sitten värin ylläpitämiseen tarkoitettuja shampoita ja hoitoaineita? (Ei siis mitään marketin värjättyjen hiusten aineita vaan ihan sitä sellaista punaista mönjää.) Punainen väri haalistuu joka tapauksessa, ja sen ylläpito pelkillä värjäyksillä on ehkä turhan rankkaa hiuksille. Itselläni ainakin punainen väri kokopäässä vaati joka toisella pesulla punaisen shampoon ja hoitoaineen, muutoin oli ihan oranssi pää.

Käy ihmeessä kampaamolla, ei se kerta ole yhtään paha. Eri asia jos joka kk värjäisit, niin ei ehkä olisi hyvä. Sekin varmaan aika vähäistä, mutta kerran koko raskaudessa on kyllä todella pieni kemikaalikuormitus.

Yhteistyössä