hiv pelko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikadoka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

onko mul ehkä hiv

• kaikki

Ääniä: 0 0,0%
  • kaikki

Ääniä: 0 0,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    0

mikadoka

Uusi jäsen
31.10.2015
11
0
1
54
salo
hei kuka mahdollisesti voi minua auttaa ku olen kamalassa paniikissa kun harrastin humalassa yhdyntää miehen kanssa eli työnnyin häneen..mitään haavoja ei tullut ja olen itse tähän saakka ollut täysin terve ja nyt vaan pelänny entäpä jos sillä miehellä oli hiv ja nyt mulla kun olen ollut yhdynnässä sen jälkeen tuttuni kanssa ja nyt pelkään jos mulla on jotain ja nyt sitten tällä naisella..kuinka toden näköistä on hiv tarttumisen kannalta olen pal lukenut että huonosti tarttuu mutta niinpä niin testeihin menen kun 3 kuukautta kulunut ja nyt en harrasta seksiä sitä ennen..olen lukenut että ei toden näköistä yhden yhdynnän aikana ja se ei ees onnistunut ja en saanut ees siemen syöksyä siis naisen kanssa..jos joku tietää auttakaa please kamalaa ei nuku eikä saa syötyä..itselläni ole väliä mutta jos olen tartuttanut taudin toiseen mutta jospa se ei tartu ja mikäli sikäli sillä toisella edes on mitään kun ikinä ei voi luottaa toiseen jos ei testitulosta ole..

Tuskin on mitään, harvinainen sairaus ja huonosti tarttuu :).

Testeihin voi mennä jo 5pv päästä, testeissä näkyy jos hiv on tulossa, en tiedä miten se toimii, mutta yksi tuttu kävi kun hänet oli raiskattu. Mutta se testi on aika kallis joku yli 300,-

Tuskin on mitään, harvinainen sairaus ja huonosti tarttuu :).

Testeihin voi mennä jo 5pv päästä, testeissä näkyy jos hiv on tulossa, en tiedä miten se toimii, mutta yksi tuttu kävi kun hänet oli raiskattu. Mutta se testi on aika kallis joku yli 300,-

toivottavasti asia on näin ja olen sata sivua lukenut ja siel sanottu et prosentin luokkaa tarttuminen ekast kerrast et yhdyntöjä pitäs ol paljon jotta mahollista mutta voi se tarttua kerrastakin perhana..jos täst selviin olen aina varovanen..ja mitään haavoja mulla ei siis ollu seksin jälkeen ja ku luotan sihen ettei kukaan tartuta tahallaan jos tietää ittensä mutta katsotaan mut kiitos

hiv testi ei maksa mitään ja sinne menen kyllä..ja jos niin huono tuuri käy et on ni ei voi muuta ku syyttää itteensä mutta jos prosentit puhuu ja tilastot puolestaan niin epätoden näköistä on et on tartunta jos toisella sellanen edes on

Rauhoitu.

On erittäin pieni todennäköisyys että seksikumppanillasi edes on HIV. Vielä vähemmän epätodennäköistä se on, jos seksikumppanisi on suomalainen eikä mikään huumeenkäyttäjä.

Ja vaikka olisikin HIV, on epätodennäköistä ettäkö se olisi sinuun tarttunut.

Sinun on turha murehtia asiaa, koska todennäköisyys ON PIENI. Ja sinä et voi muuta tehdä kuin odottaa sen 3kk. Sen jälkeen saat asiasta varmistuksen.

Mutta vähän vastuullisempaa käytöstä jatkossa. Suojaudu! Äläkä levittele mahdollisia tauteja eteenpäin. Muista myös että monet muut sukupuolitaudit on huomattavasti yleisimpiä kuin HIV.

kiitos vi
Rauhoitu.

On erittäin pieni todennäköisyys että seksikumppanillasi edes on HIV. Vielä vähemmän epätodennäköistä se on, jos seksikumppanisi on suomalainen eikä mikään huumeenkäyttäjä.

Sinun on turha murehtia asiaa, koska todennäköisyys ON PIENI. Ja sinä et voi muuta tehdä kuin odottaa sen 3kk. Sen jälkeen saat asiasta varmistuksen.

Mutta vähän vastuullisempaa käytöstä jatkossa. Suojaudu! Äläkä levittele mahdollisia tauteja eteenpäin. Muista myös että monet muut sukupuolitaudit on huomattavasti yleisimpiä kuin HIV.
estis

kiitos viestist no koitan rauhottuu mutta kamalaa on olotila ku miettii koko ajan et jospa kuitenkin ja se täs just ottaa aivoon ku ol tuntematon heppu eli en tiiä nimee et sillee mut jos luotan sihen et toden näkösyyteen et pääsen säikähyksel eli en kanna mitään vaikka toisella ois kun luin et 0,1 prosentin mahis et tarttuis eka yhdynnäst joka ei ees onnannu

Miten voit luottaa ihmiseen, jonka nimeä et edes tiedä ja joka antaa paljaalla heti tuntemattomalle? Kannattaisiko jatkossa olla vähän vähemmän luottavainen ja ottaa kumit käyttöön.

Rauhoitu.

ei tarvitse 3kk odottaa kun on erilaiset hiv testit jotka saa tehdä jo 5pv päästä ;)

toivottavasti asia on näin ja olen sata sivua lukenut ja siel sanottu et prosentin luokkaa tarttuminen ekast kerrast et yhdyntöjä pitäs ol paljon jotta mahollista mutta voi se tarttua kerrastakin perhana..jos täst selviin olen aina varovanen..ja mitään haavoja mulla ei siis ollu seksin jälkeen ja ku luotan sihen ettei kukaan tartuta tahallaan jos tietää ittensä mutta katsotaan mut kiitos

eikös hiv ol yleisin sairaus maailmas ja pahin en ol nukkunu vielkää ettiny vaan tietoja olen ihan lopussa ku kikista eniten pelkään et jos mul on ni olen tartuttanu sen kaveriini joka on nainen ja muuteski ihana

Rauhoitu.

voi kamala saas nähä olenko koht narun jatkona kun en rauhotu en nuku en syö niin kamala masennus itestäni niin välitä ku ei mul ol elämää ku asunnottomana muuteski mut jos mul se on ni sit se on kai mun nais ystävällä vaikka akti onnistunukkaan eli en lauennu häneen..mut on tä kamalaa tähän saakka olen ain selvinny ku olen luottanu ja ei ne ollu ees riski juttuja mut kumma ku on miehen kaa ni kamalat pelot het ja sit ku tä ol transu ni ties kuin pal sil ollu miehii perhana ...kuulemma tarttuu huonost mut mitä uskoa niin pal eri tietoa sivuil ja toden näköisyyksiä et pitäs sit harrastaa seksiä saman kumppanin kaa monet kerrat et on ees mahollista sada tartunta ja kuten sanottu mulle ei tullu meisseliini haavoja eikä muutakaan ja tapahtumast on ainaki kolme viikkoo ja mitään ei oireita ainakaan vielä ole mut huome soitan johki hiv neuvontaan tai johonki