HIV-Rachelin uhrilla todettu HIV!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Hiv-Rachel pysyy vangittuna
04.03.2010 12:56

Tahallisesta hi-viruksen levittämisestä epäilty strippari Rachel pysyy yhä telkien takana. Poliisi vastusti Rachelin vapauttamista, ja Tampereen käräjäoikeuden pakkokeino-osasto päätyi samalle kannalle.

Rachel vangittiin kaksi viikkoa sitten, kun yksi hänen kanssaan läheisissä tekemisissä ollut mies oli saanut hiv-tartunnan.

Rachelin seksikumppani teki rikosilmoituksen, ja sen jälkeen on löytynyt 16 miestä, jotka ovat olleet suhteissa hiv-naisen kanssa.

Rachelin avustajan mukaan poliisi on jo ehtinyt tutkia asiaa tarpeeksi. Rachel ei omasta mielestään ole syyllistynyt mihinkään rikokseen. Siitä syystä hän pyysi vapauttamista vankeudesta.

Komisario Antti Heijarin mukaan asian tutkinta on vielä kesken ja kuulusteluja on tekemättä. Lisää miehiä saattaa vielä ilmaantua asianomistajiksi. Siksi poliisi halusi pitää Racelin yhä lukkojen takana. Se oli myös käräjäoikeuden ratkaisu.

Ei millään pahalla, mutta miksi noi miehet jotain rikosilmoituksia siitä tekee että on maanneet maksullisen naisen kanssa ilman kumia? Eikö ne ole tajunneet jo niin tehdessään, että jos se mimmi antaa niille ilman kumia, niin on varmaan antanut ennenkin = tautiriski on huomattava..?

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Ei millään pahalla, mutta miksi noi miehet jotain rikosilmoituksia siitä tekee että on maanneet maksullisen naisen kanssa ilman kumia? Eikö ne ole tajunneet jo niin tehdessään, että jos se mimmi antaa niille ilman kumia, niin on varmaan antanut ennenkin = tautiriski on huomattava..?

Oliko se maksullinen nainen? Mä olen lukenut vaan että oli strippari.

Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko tämä nainen raiskannut noita miehiä, vai mikä on peruste pitää vangittuna?

Se että se tiesi olevan HIV positiivinen ja silti oli niitten ukkojen kans ilman suojaa.

Elämä on. Jos ei aikuinen osaa itse pitää huolta itsestään, niin holhouksen alaiseksi sellainen pitäisi julistaa.

Eikös siinä ole perusteena joku hengenvaarantaminen tms, koska hän on kuitenkin tiennyt taudistaan ja silti harrastanut suojaamatonta seksiä tahallaan. Vaikka miehet olis kuin olleet halukkaita sitä painaan, niin ei se silti vie niiltä oikeutta tehdä naisesta rikosilmoitusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
En todellakaan puolusta kyseistä naista, mutta kyllä mä suuresti ihmettelen myös niitä miehiä, jotka ovat ilman kondomia pukkineet :o

Kun oli tämä suomalainen hiv-mies, ihmettelitkö silloinkin, että naiset ovat ilman kondomia antaneet pukkia? Minusta tämä on ihan sama asia, vastuutonta käytöstä molemmilta hiv-positiivisilta, joutavatkin linnaan.

En todellakaan puolusta kyseistä naista, mutta kyllä mä suuresti ihmettelen myös niitä miehiä, jotka ovat ilman kondomia pukkineet :o

Minä kans ihmettelen. Johan se akkakin on sen näkönen, että siinä on kaikki maholliset taudin neekerisankkerista lähtien. Saa sanoa neekerisankkeri, koska se on oikeesti tauti.

Kun oli tämä suomalainen hiv-mies, ihmettelitkö silloinkin, että naiset ovat ilman kondomia antaneet pukkia? Minusta tämä on ihan sama asia, vastuutonta käytöstä molemmilta hiv-positiivisilta, joutavatkin linnaan.

Todellakin ihmettelin ja ihmettelen myös, vaikkei sitä hiviä olisi, että miksi toisilleen tuntemattomat, satunnaista seksiä harrastavat eivät suojaudu kondomilla.

Minä kans ihmettelen. Johan se akkakin on sen näkönen, että siinä on kaikki maholliset taudin neekerisankkerista lähtien. Saa sanoa neekerisankkeri, koska se on oikeesti tauti.

Neekerisankkeria ei saa enää sanoa neekersankkeriksi koska se olisi rasismia.

http://fi.wiktionary.org/wiki/neekerisankkeri

Kun oli tämä suomalainen hiv-mies, ihmettelitkö silloinkin, että naiset ovat ilman kondomia antaneet pukkia?

Kyllä mä ainakin ihmettelin. Kondominkäytön pitäisi olla itsestäänselvyys etenkin tilapäissuhteissa.

Silloin oli naiset syyyttömiä ja mies syyllinen :D

Törkeä on tuo nainen,mut ei oo kovin viisaita ne miehetkään :/

Ja tosiaan, miksi joka paikassa lukee strippari, miusta kuulostaa ihan joltain muulta..Vai onko nuo kaikki miehet jotain vapaa-ajan suhteita,siis ettei oo mitään yhteyksiä työhön?

:D

Yhteistyössä