HIV-Rachelin uhrilla todettu HIV!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
En todellakaan puolusta kyseistä naista, mutta kyllä mä suuresti ihmettelen myös niitä miehiä, jotka ovat ilman kondomia pukkineet :o

Minä kans ihmettelen. Johan se akkakin on sen näkönen, että siinä on kaikki maholliset taudin neekerisankkerista lähtien. Saa sanoa neekerisankkeri, koska se on oikeesti tauti.

Ihmetellä täytyy.
Jo on puutteessa miehet olleet, että tuollaista on pitänyt pökkiä :x noh, tyhmästä päästä kärsii koko loppuelämä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En todellakaan puolusta kyseistä naista, mutta kyllä mä suuresti ihmettelen myös niitä miehiä, jotka ovat ilman kondomia pukkineet :o

Kun oli tämä suomalainen hiv-mies, ihmettelitkö silloinkin, että naiset ovat ilman kondomia antaneet pukkia?

Kyllä mä ainakin ihmettelin. Kondominkäytön pitäisi olla itsestäänselvyys etenkin tilapäissuhteissa.

no niin mieki ihmettelin sitä. ja ihmettelen edelleen että kuinka jotku menee sänkyyn tuhannen tuubassa tuntemattoman kanssa ja vielä ilman kortsua???

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Ei millään pahalla, mutta miksi noi miehet jotain rikosilmoituksia siitä tekee että on maanneet maksullisen naisen kanssa ilman kumia? Eikö ne ole tajunneet jo niin tehdessään, että jos se mimmi antaa niille ilman kumia, niin on varmaan antanut ennenkin = tautiriski on huomattava..?

Oliko se maksullinen nainen? Mä olen lukenut vaan että oli strippari.

Ainakin muutamilla alan sivuilla puhutaan kuulemma, että se olisi ollut ihan ilolinnunkin hommissa...

Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:

Minä kans ihmettelen. Johan se akkakin on sen näkönen, että siinä on kaikki maholliset taudin neekerisankkerista lähtien. Saa sanoa neekerisankkeri, koska se on oikeesti tauti.

Ihmetellä täytyy.
Jo on puutteessa miehet olleet, että tuollaista on pitänyt pökkiä :x noh, tyhmästä päästä kärsii koko loppuelämä.

Samaa ajattelin, että kuka tuohon saattaa edes koskea.

Mistä se tartunnan saanut äijä ees tietää että se on tolta kyseiseltä naisihmiseltä. Vaikea kuvitella että olisi ainoa tuon luontoinen tyyppi ketä nuo äijät on käyneet painamassa ja tollasten reissulomat Thaikkuihin, Viroon tai Venäjälle voi tuoda tuliaisina kivoja pikku ylläreitä :whistle:

joo muuten yhdessä asuntotoimistos on Vehtari..on kyllä sellanen vehtaaja; siis kauan tekee päätöksiä ja jahkaa vaan, nimensä veronen ja toinen on asuntoimistossa työskentelevä on Vahtari..onkohan nimensä veronen hänkin..

Neekerisankkeria ei saa enää sanoa neekersankkeriksi koska se olisi rasismia.

neekerisankkeri – Wikisanakirja

ma olen rachel ja olen pasen nyt vankila 4 vuota sitten voitko teille sanoit kuka joko on sait se mitä tee epailette oletkote tyhmät ihmisia nyt minä nousen korvatta teille mitä kakki on jokatapaukset minäkin olen junti nainen ja asia on voitko tee nautat totus kukka joko on sait se tauti ei kuka en olen sairatus mitä te ajatelette olen terven ja fiksun nainen ja kun ma olen tietta eta mulla on se tauti minä sanoi mutta ei jo mitä miksi polisi voi olla ihan tyhmä tekrt julkisuden vara asia joka ei mitä merkia ehka näyttö nyt on ne onkelma ja minä vatti korvatta ne kymenen vuotta hairitset minun elämäni haluan korva koko aja on lut vankilassa ja julkisudessa vara lauset käytössä vara epäilöt pelota minua isun vankila ei hyvä istu vara asia minä suttu

Yhteistyössä