V
väsynyt mamma- liini
Vieras
Miten nukuttaa 2 kk ikäinen iltaisin/öisin?
Alkaa väsyttämään tää oikeesti.
Ei rauhoitu millään sänkyynsä tuo meidän poitsu.
Äheltää, kädet vispaa yms.
On kokeiltu kapalointi, unipussi, mahalleen nukutus, tutti, vierellä oleminen, pimeässä huoneessa oleminen, kaikkea..alkaa olemaan jotenkin pinna kireällä.
Joskus iltaisin nukahtaa hyvin kun on väsynyt niin sänkyynsä mutta yöllä yleensä ei sitten millään.
Syödään, tarvittaessa vaihdan vaipan ( esim kakka) ja takas sänkyyn.
Siitä se sitten alkaa.
Äheltäminen, itku.. :/ ei millään rauhoitu vaikka kaikkea kokeilisi.ostettiin kiikkutuolikin että siinä kiikkuisi vauva sylissä.
Siihen saattaa nukahtaa mutta kun laskee sänkyynsä niin on 5 min ja taas hereillä.
Mennään korvikkeilla ja olen joka syötön jälkeen yrittänyt röyhtäyttää kunnolla.
Syö jotenkin paljonkin, yölläkin parin tunnin välein niin mietin et koska velliä voi alkaa antamaan lisänä. Jos parantaa öitäkin sitten vai?
Vaunuihin saattaa päivisin nukahtaa jos tarpeeksi kauan työntää niitä.
Ja joskus autoon turvakaukaloon.
Kovin on silloinkin välillä levoton..
Tuntuu että yöt valvoo pitkiäkin aikoja.viisikin tuntia yksi yö ja päivisin saattaa nukkua pitkiä päikkäreitä ja nukkuu kun tukki.ei herää kolinaan mutta yöllö kyllä jos pieraisee samassa huoneessa niin heti hereillä :/
Auttakaa! En jaksa tätä kauan..ei saa koskaan itse nukkuu.
En osaa edes päikkäreitä ottaa päivisin jis olisi tilaisuus.
Alkaa väsyttämään tää oikeesti.
Ei rauhoitu millään sänkyynsä tuo meidän poitsu.
Äheltää, kädet vispaa yms.
On kokeiltu kapalointi, unipussi, mahalleen nukutus, tutti, vierellä oleminen, pimeässä huoneessa oleminen, kaikkea..alkaa olemaan jotenkin pinna kireällä.
Joskus iltaisin nukahtaa hyvin kun on väsynyt niin sänkyynsä mutta yöllä yleensä ei sitten millään.
Syödään, tarvittaessa vaihdan vaipan ( esim kakka) ja takas sänkyyn.
Siitä se sitten alkaa.
Äheltäminen, itku.. :/ ei millään rauhoitu vaikka kaikkea kokeilisi.ostettiin kiikkutuolikin että siinä kiikkuisi vauva sylissä.
Siihen saattaa nukahtaa mutta kun laskee sänkyynsä niin on 5 min ja taas hereillä.
Mennään korvikkeilla ja olen joka syötön jälkeen yrittänyt röyhtäyttää kunnolla.
Syö jotenkin paljonkin, yölläkin parin tunnin välein niin mietin et koska velliä voi alkaa antamaan lisänä. Jos parantaa öitäkin sitten vai?
Vaunuihin saattaa päivisin nukahtaa jos tarpeeksi kauan työntää niitä.
Ja joskus autoon turvakaukaloon.
Kovin on silloinkin välillä levoton..
Tuntuu että yöt valvoo pitkiäkin aikoja.viisikin tuntia yksi yö ja päivisin saattaa nukkua pitkiä päikkäreitä ja nukkuu kun tukki.ei herää kolinaan mutta yöllö kyllä jos pieraisee samassa huoneessa niin heti hereillä :/
Auttakaa! En jaksa tätä kauan..ei saa koskaan itse nukkuu.
En osaa edes päikkäreitä ottaa päivisin jis olisi tilaisuus.