Hm...Olenkohan raskaana? ;) (Turhis, älä avaa ja vastaa jos ärsyttää)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :P
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

:P

Vieras
Synnytyksestä aikaa 5½kk.
Kuukautiset ei ole alkanu. Vauva sai alkunsa heti kun mahdollisuus annettiin.

2vko sitten huomasin vessareissulla järkyttävää venyvää limaa :x
Nyt ajottain jomottelee mahaa...

Onko ketään kuka olisi tullut uudelleen raskaaksi melko pian synnytyksen jälkeen? Ilman että menkat olisi alkanut.

Niin ja siis imetän, soseita toki jo saa...

Sori...Vähän puutteellinen viesti...

Niin siis mitään ehkäsyä ei ole käytössä...
Ja seksiä on harrastettu juurikin tuona limapäivänä(vai oliko päivää ennen)

voi jukra, teehän testi ja kerro meillekkin tulos ;)
Meillä edellinen syntyi 6kk sitten ja ikäeroa sisaruksille toivomme mahdollisimman vähän,
ja nyt olisikin harkinnassa, vielä ei yrityksen alla.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
voi jukra, teehän testi ja kerro meillekkin tulos ;)
Meillä edellinen syntyi 6kk sitten ja ikäeroa sisaruksille toivomme mahdollisimman vähän,
ja nyt olisikin harkinnassa, vielä ei yrityksen alla.

Ei ole yhtään testiä kaapissa...
En ole niitä ostanu ettei tule turhaan testailtua... :P

Meillä on nämä nuorimmaiset 1v1kk ikäerolla eli pienempi ilmoitti tulostaan, kun isompi oli vasta 5kk. Mulla kyllä oli ehtinyt olemaan 1 vai peräti 2 kuukautiset siinä välissä.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Meillä on nämä nuorimmaiset 1v1kk ikäerolla eli pienempi ilmoitti tulostaan, kun isompi oli vasta 5kk. Mulla kyllä oli ehtinyt olemaan 1 vai peräti 2 kuukautiset siinä välissä.

Taida kauheen isoja mahiksia olla itellä...

Meillä meni samoin :)

Ap:n kohdalla epäilisin ovista, mutta pidetään peukkuja että seuraava olisi matkalla maailmaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Meillä meni samoin :)

Ap:n kohdalla epäilisin ovista, mutta pidetään peukkuja että seuraava olisi matkalla maailmaan ;)

Voi ku oliski ollu ovis!

Mitenkäs kun ne limat tulee niin onko se ovis sillon vai tuleeko ne limat oviksen jälkeen tai ennen?

Yhteistyössä