hm toppahousut

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toppis

Vieras
Onko joku tilannut hm kuvastosta pojalle (tytölle) ne mustat henkseli toppahousut. Minusta ne vaikutti jotenkin suht hyvälle ja hintakin oli alhainen, kun vaihtoehtona olisi ollut Reiman toppahousut (oli muuten Anttilan kuvastossa), joissa ei ollut mitään vahvikkeita tms. Ja kummatkaan kun ei ole veden pitävät.
 

Yhteistyössä