hmm... kumpi oikeassa, minä vai mies? sinänsä väliä, mutta haluan testata kuinka kieroutunu mä sit oon..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
tilanne se, että mies harrastuksessa (lähti 19maissa) ja minä 5veen kanssa kotona. 5v vetää kiukutteluvaihteen päälle ja huutaa ja riehuu ja on yliväsyny ja argh. mies lupas olla kotona kymmeneltä.
koirat alko vinkuun ulos, lapsi riehuu ja itkee sängyssä ja miestä ei kuulu.
soitan miehelle et missä sä viivyt?= vastaus: PELIKALJALLA TERASSILLA.
mä sille et tääl on hirvee härdelli, että voisikko millään tulla kotiin kun kerran lupasit kun koiratkin kintut ristissä eteisessä!
mies:"no oot sä kyl avuton jos et voi jättää 5vuotiasta kiukutteleen siks aikaa ku käytät ne kusella".
AVUTON?!
joo, voin mä käyttää ne kusella, mutta pointti se, että mä olen täällä nyt kestäny tätä härdelliä (johon on kyllä lapsen puolelta ihan syy, muutos elämässä, eikä siitä sen enempää ) ja sä lupasit tulla kympiltä!
nyt mä oon niuho ämmä ja toinen relaa terassilla.
kummalla tässä nyt on arvot vituillaan???!! kun musta sen pelikaljan ei tarvis kestää useita tunteja, tiedän et on päässy klo21 harrastuksesta! ja autolla liikenteessä et tiedän ettei juo kun sen yhden, mut kunhan hengaa kavereiden kanssa kun muija saa hermoromahduksen kotona.
tää on niin tätä. ¤%&¤&/(/)("&/!&%¤&U(/()#"!½!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No lähinnä se, että jos mies on luvannut olla kympiltä kotona eikä ole, ni ottaahan se päähän. Mutta kyllä sen koiran käy pissittämässä ja jättää tuon ikäisen siksi aikaa sisälle.

Jos on luvannut olla kotona kymmeneltä, silloin on kotona kymmeneltä. Vähintään ois voinu ilmottaa myöhästyvänsä ja tulla kotiin kun soitit ja sanoit tarvitsevasi apua.

No kyllä vituttais muakin. Menepä sinä huomenna johonkin harrastukseen ja jää mitään ilmoittamatta kylille luuhaamaan niin pitkäksi aikaa, että lapsi on jo laitettu nukkumaan ja koirat ulkoilutettu. Ihmettele sit miten avuton mies on, jos se ei ihan ilolla ota sinua vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No lähinnä se, että jos mies on luvannut olla kympiltä kotona eikä ole, ni ottaahan se päähän. Mutta kyllä sen koiran käy pissittämässä ja jättää tuon ikäisen siksi aikaa sisälle.

ei raivoavaa 5v voi jättää yksin kotiin...

Jos tekee tuota jatkuvasti niin olet oikeutettu vihaisuuteen, jos on harvinaislaatuinen illan venyminen niin mitä väliä vaikka suunnitelmat olisivatkin muuttuneet

Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:
relaa, ja mee itse huomenna iltakaljalle. ja oo siellä yli kymmeneen. :)

voisin relata, mut noi koirat on pakko käyttää. en voi ottaa tota ipanaa mukaan, mut en mä sitä voi tänne yksinkään jättää???!!!
perkele. ei oo todellakaan jokapäiväistä, mutta siksipä ehkä ottaakin pattiin kun ei toisesta uskois moista!!!!!!!!

Ota raivoava poika mukaan. Siinä se ulkona on hyvä raivota ;)...ja jos tosi harvinaista, niin anna nauttia kerrankin. Miten te ihmiset jaksatte vetää pultteja joka asiasta?

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

ei raivoavaa 5v voi jättää yksin kotiin...

Sinä et ole tainnut edes sitä lasta osata kasvattaa?

Yhteistyössä