K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse olen täällä Bojanin takia. Taistelen sekä shippiä että Bojania muuten loukkaavia vastaan. Jos shippaajat jättäisivät Bojanin rauhaan, niin näillä muilla ei olisi tarvetta pilkata Bojania. Tämä on loputon suo ja välillä tuntuu siltä, ettei yksikään täällä kirjoittava välitä Bojanista tai Käärijästä yhtään, vaan he ovat pelkkiä välikappaleita mammojen keskinäisessä sodassa.
🥱

Mut kun just sitä shippiähän täällä väkisin väännetään. Lusikassa nukutaan ja imutellaan ja fritsukin oli kaulassa välillä. Aikuiset ihmiset viitsii kirjoitella tollasta paskaa. Kyllä siinä hermo menee. Bojania myös tungetaan asioihin, joihin hän ei mitenkään kuulu ja pidetään niin ylivertaisena ja kaikkein keskeisimpänä tyyppinä Kärtsän ystäväpiirissä. Kaikki tämä shippisonta on saanut monet inhoamaan Bojania, vaikka hän itse tietenkin on siihen syytön.
Miksi pitää haukkua Bojania. Etkö sinä voi yrittää olla se fiksu aikuinen täällä, koska nämä pari shippaajaa ei siihen kykene. Jos et halua lopettaa tätä, niin etkö voi edes vain haukkua näitä shippaajia mutta jättää Bojanin rauhaan. Hän ja Jere ovat syyttömiä tähän pskaan.

Itse olen täällä Bojanin takia. Taistelen sekä shippiä että Bojania muuten loukkaavia vastaan. Jos shippaajat jättäisivät Bojanin rauhaan, niin näillä muilla ei olisi tarvetta pilkata Bojania. Tämä on loputon suo ja välillä tuntuu siltä, ettei yksikään täällä kirjoittava välitä Bojanista tai Käärijästä yhtään, vaan he ovat pelkkiä välikappaleita mammojen keskinäisessä sodassa.
Harvinaisen fiksu kirjoitus. Ei täällä ole enää pitkään aikaan ollut kyse Jerestä tai Bojanista vaan kommentoijien keskinäisestä valtataistelusta. Sitä se on ollut vauvalta asti, pelkkää taistelua siitä että kenen säännöt voittavat ja kuka saa provosoitua toista osapuolta parhaiten.

Miksi pitää haukkua Bojania. Etkö sinä voi yrittää olla se fiksu aikuinen täällä, koska nämä pari shippaajaa ei siihen kykene. Jos et halua lopettaa tätä, niin etkö voi edes vain haukkua näitä shippaajia mutta jättää Bojanin rauhaan. Hän ja Jere ovat syyttömiä tähän pskaan.
Tuskin hänkään osaa lopettaa, ovat jääneet koukkuun toistensa kiusaamiseen.

Kannattaa miettiä mitä kirjoittaa nettiin. Sinulla tuntuu olevan pakkomielle ja eivät nämä muut kirjoittajat ole millään tavalla eroavia itsestäsi. Tajuatko, että itse aiheutat tämän. Ja sinä et tunne heitä, joten todella naurettavaa.

Tommy kyllä postaa kun on Jyväskylässä Kiron luona. Bojan postasi kun tuli Suomeen, niinkuin aiemmasta lomastaan MRFY kanssa.
Kärtsä sen tonne lavalle on pyytänyt, ei se sinne väkisellä ole ängennyt.
Täällä olevilla ei ole kuitenkaan tarvetta kirjoittaa mitään p*no juttuja Tommysta ja Kärtsästä vain Bojanin fanit kirjoittavat niitä Bojanista ja Kärtsästä niitä? Miksi ihmeessä, miksette voi toimia niinkuin normaalit ihmiset?

Kannattaa miettiä mitä kirjoittaa nettiin. Sinulla tuntuu olevan pakkomielle ja eivät nämä muut kirjoittajat ole millään tavalla eroavia itsestäsi. Tajuatko, että itse aiheutat tämän. Ja sinä et tunne heitä, joten todella naurettavaa.
Itse aiheutan tämän miten? Totuus on se että Bojan ja Jere ovat syyttömiä teidän mammojen valtataisteluun. Et voi vierittää sitä suoltamaasi shippip*skaa muiden piikkiin, ota vastuu teoistasi.

Täällä olevilla ei ole kuitenkaan tarvetta kirjoittaa mitään p*no juttuja Tommysta ja Kärtsästä vain Bojanin fanit kirjoittavat niitä Bojanista ja Kärtsästä niitä? Miksi ihmeessä, miksette voi toimia niinkuin normaalit ihmiset?
No mistäköhän shippi lähti, mietipä sitä ja tutkit vielä ficcien määrän ao3, mutta nyt pitää kyllä mennä itseni nukkuun, menee pitkäksi nämä kinat.

Yhteistyössä