Hmm...kyllä maalla on tylsää...

Teollisuuskypärä

Aktiivinen jäsen
27.10.2007
2 282
0
36
En mä tajua miten joku voi asuu täällä...oon siis äitilläni keskellä ei mitään koiravahtina ku ne reissussa,,,
naapureita ei lähimailla,jostain kuuluu ku autot huristaa ohi...kukkaset kastelin jo(niitä miljoona varmaan ku äiti kukkahullu),imuroin tän kämpän ja pesin niiden pyykit,kävin kaupassa ja nyt roikun täällä...koirien kanssa lenkille myöhemmin ku viilenee mut herrajestas sentään...nurmikon oisin leikannu mut ne on just sen leikannu..imuroin autoni tossa ohimennen ja oisin imuroinu niidenkin toisen auton mut en löydä avaimia...
TYLSÄÄ!!!!Lapsikaan ei ole täällä kun leirillä,sen kans olis voinu tehä vaikka ja mitä...

me taas emme voisi asua toisten keskellä, tarttemme tilaa omille ajatuksille ja vaan olemiselle. jaksaa sitten käydä töissä, lapset kouluissa ja tarhassa ja tavata ystäviä ihan erilailla, kun on paljon oman perheen kesken maalla. meillä käy harvoin vieraita ja saattaa mennä viikko, etten näe kylän muita asukkaita. hyvä tilanne. ollaan vissiin erakoitumassa...

ainiin, jos ei oo ollenkaan luova eikä mielikuvitusta, niin varmaan voi käydä tylsäksi. lisäksi, jos ei oo tottunu kuuntelemaan omia ajatuksia, voi olla kova pala sietää vain omaa seuraa.

Alkuperäinen kirjoittaja airiin:
ainiin, jos ei oo ollenkaan luova eikä mielikuvitusta, niin varmaan voi käydä tylsäksi. lisäksi, jos ei oo tottunu kuuntelemaan omia ajatuksia, voi olla kova pala sietää vain omaa seuraa.

Näinhän se useimmiten on.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No tee vaikka saunavihtoja aikas kuluksi heille ens talveksi.

Loistava idea,pitänee kyllä lähtee tuonne kauemmas hakee oksia ku tuo äippäliinin mies on mitä on,tarkka ja tarkka.Varmaan kiittelis vihdoista mutta seuraavaks saisin valitukset ku oksia katkottu :laugh: eli salaa salaa mennään...jos mennään...mä en uskalla tuonne mettään lähtee rämpii ku täällä nähty karhu ja mä oon nii karhukammoinen et ei toista oo... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Ei ole tylsää, ellei halua. :D

Rakenna käpylehmiä ja kiipeile puissa.

en mä ees osaa käpylehmii rakentaa.Mä oon uuno.Siis tarviin käpyjä(niitä täällä riittää,joskus tylsinä hetkinä täällä ollessa ottanu tennismailan käteen ja ampunu käpyjä metsään)mistä ne jalat tehää?risuoksan paloista vai hä :ashamed:
Puihin voisin muuten kiivetä mut korkeenpaikankammo ja mieletön hämähäkkikammo,ja noissa puissa ne hämäkit vaanii... :x

Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja sen torakka:

jos mennään...mä en uskalla tuonne mettään lähtee rämpii ku täällä nähty karhu ja mä oon nii karhukammoinen et ei toista oo... :headwall:

Tekeydy kuolleeksi. Aivokuolluthan jo ilmeisesti oletkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
Ehkä maalla on tylsää silloin, kun on toisen kotona. Jos se olisi oma koti, niin aika varmaan tuntuisi jopa loppuvan kesken askareissa.
Joo no näin se varmaan on kyllä...jos tää olis oma koti ni oisin jo pannu huonekalut vaikka uusil paikoil jne..mut en nyt tohdi tehä toisen kotona niin :D

en mä ees osaa käpylehmii rakentaa.Mä oon uuno.Siis tarviin käpyjä(niitä täällä riittää,joskus tylsinä hetkinä täällä ollessa ottanu tennismailan käteen ja ampunu käpyjä metsään)mistä ne jalat tehää?risuoksan paloista vai hä :ashamed:
Puihin voisin muuten kiivetä mut korkeenpaikankammo ja mieletön hämähäkkikammo,ja noissa puissa ne hämäkit vaanii... :x

Risuja ja tikkuja tökit käpyihin ja siitä se alkaa! :D Laita aituksia ja katoksia ja laitumia ja... ja.. ja..

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Leiki olevasi hiljaisuuden retriitillä? Lue kirjoja, täytä sanaristikoita, kuuntele musiikkia, tee käsitöitä, maalaa maisemia? Niin ja käy uimassa ja ota aurinkoa?
lehtii oon tuol lukenu ja ristikon ostin ja täytelly,käsitöitä en osaa harrastaa,vihaan niitä,maalata en osaa...musiikkia oon radiosta kuunnellu mut kun täällä ei kuulu mitään kivaa...asemat hukassa,jotain iskelmää tulee mutta kun se ei ole oiken mun tyyliä...uimarantaa ei oo lähimain..aurinkoo en ota ku en kestä olla paikoillani moisessa kuumudessa...oon vaikee...

Risuja ja tikkuja tökit käpyihin ja siitä se alkaa! :D Laita aituksia ja katoksia ja laitumia ja... ja.. ja..

joo,äiti tekee aina jouluksi seimen tuohon takankulmalle..jospa mä nyt meen tekee sille käpylehmälaitumen siihen...katsotaan mitä se sanoo :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja :

jos mennään...mä en uskalla tuonne mettään lähtee rämpii ku täällä nähty karhu ja mä oon nii karhukammoinen et ei toista oo... :headwall:

Tekeydy kuolleeksi. Aivokuolluthan jo ilmeisesti oletkin.
Tsori,en voi olla.Oon jo pitkään tiennyt että mulla on tuolla aivojen tilalla herne.Hernekuollut siis mieluummin,.

Leiki olevasi hiljaisuuden retriitillä? Lue kirjoja, täytä sanaristikoita, kuuntele musiikkia, tee käsitöitä, maalaa maisemia? Niin ja käy uimassa ja ota aurinkoa?
lehtii oon tuol lukenu ja ristikon ostin ja täytelly,käsitöitä en osaa harrastaa,vihaan niitä,maalata en osaa...musiikkia oon radiosta kuunnellu mut kun täällä ei kuulu mitään kivaa...asemat hukassa,jotain iskelmää tulee mutta kun se ei ole oiken mun tyyliä...uimarantaa ei oo lähimain..aurinkoo en ota ku en kestä olla paikoillani moisessa kuumudessa...oon vaikee...

Niin näytät olevan :) ! Opettele uusia asioita, tee sellaista, mistä olet aina salaa haaveillut, muttet ole saanut aikaiseksi?

Niin näytät olevan :) ! Opettele uusia asioita, tee sellaista, mistä olet aina salaa haaveillut, muttet ole saanut aikaiseksi?

Siitä taitaa olla liikaa vaivaa AP:lle...

mitä sä sitte kaupungissa teet? siellä kaiketi asut? mitä sä sinne maalle kaipaisit?

kaverit ja ihmiset.Ja oikeesti kuten joku tuossa jo mainitsi..ku tää ei oo oma koti.Jos olisin omas koton ni olis vaikka mitä tekemistä....
Kuuluis ees ku naapuri tappelee..mut ku tääl o nii hiljasta...eikä tääl olis nii tylsää jos typykkä olis mukana,mut kun seki siel leirillä...

Yhteistyössä