hmm millähän sitä nyt ehkäisis seuraavat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lottis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Lottis"

Vieras
pari vuotta.... varmaan lähinnä kumi, minipillerit(nämä aurallisen migreenin takia) tai kumi olis kait kätevimmät...joku varmat päivätkin kävi mieles mut en tiiä sitten jos vaikka sattuis heti raskautumaan. Tarkoitus on kyllä hankkia lapsia tuon parin vuoden jälkeen kuitenkin. mut olis se vissiin aika tärkeetä ettei ny ihan välittömästi paksuks pamahtais.. :D eikä tarvis mikään super kalliskaan ehkäisy olla... mutta kait sitä hintaa väkisinkin tulee... lateksittomatkin kumit maksaa 10-12e/5kpl.
 
minulla on ihan hyviä kokemuksia kuparikierukasta monen vuoden ajalta. ei se kaikilla aiheuta hirveitä vuotoja ja kipuja. voisit kokeilla. ei sen pakko ole olla sitä viittä vuotta. hinta n. 75 euroa koko ajalta mitä käyttää.
 

Yhteistyössä