Hmm.. Mitähän tämä nyt on. Menkkajuttua..

Mahoton mirri

Aktiivinen jäsen
06.07.2004
6 962
0
36
Mulla jäi viimeks merkkaamatta ylös milloin oli menkat mut mitäs nyt olen pähkäillyt niin niiden olis jo pitänyt alkaa tai alkaa viimeistään ihan parin päivän sisään. Pitkähkö vaihteleva kierto mulla, joskus ihan normaalisti tasan 28pv. Mut eilen tuli ihan pikkasen paperiin sellaista rusehtavaa, siteeseen asti ei mitään ja se oli siinä. Sen jälkeen ei mitään muuta ku mahaa nippailee ja nipistelee, jomottaa ja tuntuu et menkat alkaa mut ei niin ei. :|

Joskus varsinkin alkuraskauden aikana voi esiintyä pientä vuotoa sinä ajankohtana jolloin kuukautisten pitäisi olla. Jos sun menkat ei oo vielä alkaneet niin voithan tehdä testin, nykyään monet testit on niin herkkiä että testin voi tehdä samana päivänä kun menkat olis pitäny alkaa.

Jos plussaa näyttää niin onnea sulle! Itselläni on taas kuukauden odotus kun ei viimekierrolla tärpännyt :(

:) Meillä saisin lähtee itte hakee. On kolme asiaa mitä mieheni ei kovin mielellään kaupasta tuo, kortsuja, tamppooneja, raskaustesti.

Itse olen kyllä sellainen hätähousu että teen testin heti kun vaan mahdollista, niin ku nytkin viime perjantaina tein ja lauantaina alkoikin sitten jo vuodot...

Yhteistyössä