Hobby Hall ARGH!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anuhe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Anuhe

Jäsen
16.08.2006
606
0
16
Siis kaksi viikkoa sitten tein tilauksen Hobby Hall'iin, viikko annettiin toimitusajaksi. Nyt olen yrittänyt sinne ottaa yhteyttä, kun pakettia ei kuulu, mutta ei onnistu... Sähköposteihin ei ole vastattu, puhelimessa kuuluu vaan "vielä hetki, ole hyvä", kunnes linja menee varatuksi. Eikä ole tuo soittaminen kännykästä sinne edes ihan halpaa.

Kyseessä on vielä miehen syntymäpäivälahja, mitä sieltä tilasin. Tosin syntymäpäivä oli ja meni jo, ilman lahjaa. Kai se sitten isänpäiväksi tulee :o Vai onko koko tilausta enää edes olemassa... :headwall: :headwall:

mä tilasin toukokuussa, yritin ottaa yhteyttä kesäkuusata alkaen ja viehdoin viime viikolla sain yhteyden sinne. laitoin sähköpostia jokatoinen päivä ja yritin soittaa.. arvaa vaan tilaanko sieltä ihan heti mitään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*muoks* tuotteet kyllä tuli parissa viikossa.. siinä ei valittamista.

Oletteko te, jotka sieltä nopeasti saatte tavaranne, niin kaikki Hobby Hall'n kanta-asiakkaita??? Minä en ole, joten onko tässä syy??? Toki, jos tämä tilaukseni joskus tulee, niin pääsen tuohon kanta-asiakkaiden joukkoon :/

Alkuperäinen kirjoittaja Anuhe:
Oletteko te, jotka sieltä nopeasti saatte tavaranne, niin kaikki Hobby Hall'n kanta-asiakkaita??? Minä en ole, joten onko tässä syy??? Toki, jos tämä tilaukseni joskus tulee, niin pääsen tuohon kanta-asiakkaiden joukkoon :/
Olemme kanta-asiakkaita, mutta en usko että sillä nyt on mitään merkitystä. Nytkin tänä kesänä kun tehtiin iso tilaus niin alle viidessä päivässä oli paketti postissa. Eikä ikinä ole tarvinnut pakettia odotella viikkoa kauempaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Anuhe:

Ollaan kanta-asikakkaita.
Mutta tuli toimitukset aina silloinkin alle viikossa vaikka ei oltu kansa-asiakkaita.
En usko että syy on kanta-asiakkuus.

olen kanta-asiakas ja tilaukset tulevat nopeasti mutta muuten palvelu tökkii ja pahasti.
Puhelimella ei pääse läpi(ei anna yhteyttä )tai samaa tilulilu odotus musiikkia vartin verran kerralla ainakin..
sähköpostiin vastaavat aikaisintaan 3-4vk:n kuluttua kun asialla ei ole enää tarve tai olisi pitänyt tietää kauan sitten.
Laskut tulevat miten sattuvat ja tulevat vaikka tavara on palautettu..
kyllä sen ymmärtää että kuukauden tahi kaksi on toi uudistuksen takia pielessä mutta nyt uudistuksesta on jo kuitenkin liki 5kk niin pitäisi siihen mennessä olla kunnossa!

Mun kaveri oli tilannu tavaraa joskus 3 vkoa sitten. viime viikolla oli tiedustellu sitten et missä ne kamat viipyy, niin olivat sanoneet et kaikki sen päivän lähetykset oli kadonneet mystisesti (ilmeisesti heidän omaan varastoonsa), että laittavat uudet tilalle tulemaan.

Yhteistyössä