hobby hallin mukaan eivät tarvitse enää asiakkaita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onni

Vieras
soitin ja 10 kertaa ja kysyin laskua jota odotellut jo 4kk. Olin vähän töykeä ja sanoin ,että on tämä tullut maksamaan meillekin paljon tämä jatkuva soittelu,niin virkailija sanoi että heille sopii jos en ole enää asiakkaana heille. en kyllä aioikaan olla kuhan saan laskun maksettua niin hello.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sinuna laittaisin sähökpostilla tai netin kautta jotain palautetta (jos vaan onnistuu), ja tiedot puhelusta. ei kuulu meinaa asiakaspalveluun tommoinen...

sepä sama eukko lukee ne sähköpostit. oli vanhempi nainen. Mielestäni on ihan oikein jo valittaa tässä tilanteessa. Oli toinenkin asia en saanut teeman lautasia kuin 4 vaikka tilasin 12. Kaksi viikkoa sitten lupasivat laittaa loput. Kysyin niitäkin,pittää kuulema ymmärtää,että on sekaannuksia,kun sanoin että teidän asiakas palvelu on näköjään palkittu vuosi sitten,että asiat hoituu yhdellä soitolla.niin eukko suuttu ja sano että heille sopii tosi hyvin jos en ole enää asiakkaana,ja näkemiin.

sinuna laittaisin silti palautetta eteenpäin esim netin kautta,onhan tossa jo monta asiaa mistä valittaa!! itse joskus laittanut ja sain vastaukseksi että asia on laitettu eteenpäin..tiedä sitten oliko niin..mutta kuitenkin.

eivät taida asiakaspalvelussa ymmärtää ettei se yksi asiakas mitään tee. MUTTA se tekee jo paljon, että yksi asiakas voi viedä mennessään 10 asiakasta ja kukin heistä voi viedä lisää ja he taas lisää. yksi asiakas kun lähtee niin kohta voi mennä sata asiakasta.

eivät taida ymmärtää sitä ettei se haittaa heitä, että yksi yksittäinen asiakas häipyy mutta kun se voi viedä mennessään vaikka tuhat asiakasta ja se jo haittaa heitäkin.

Mulle tuli tossa jossain vaiheessa muutama viikko sitten sieltä outo lasku...eräpäivä oli samana päivänä kun se mun postilaatikkoon oli ilmestynyt. Siinä ei lukenut edes mikä tuote ja summakin oli tosi outo. Koitin sinne sitten soittaa monena päivänä ja kun en päässyt läpi niin laitoin useamman sähköpostin joihin ei ikinä tullut vastausta. Kun sitten seuraavalla viikolla pääsin läpi soittaessani niin ensin oli ns. vastaajaviesti että laskutuksessa on ollut ongelmia ja laskutettu laskuja jotka jo maksettu. No eipä silläkään kerralla kukaan ihminen vastannut. Seuraavana päivänä vastasi ja kysyin laskusta niin sanoi että eräpäivä oli alunperin ollut 7.5 tjtn. Kysyin että no mikäköhän tuote kyseessä ja miksei mulla sitten ole aiemmin muistutusta tullu ja kun ei mulla ole laskuja maksamatta. No jostain syystä he eivät edes olleet lähettäneet laskuja joten sain sitten viikon maksuaikaa lisää..joopa..enää en tilaa sieltä mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja tuleva mami:
Mulle tuli tossa jossain vaiheessa muutama viikko sitten sieltä outo lasku...eräpäivä oli samana päivänä kun se mun postilaatikkoon oli ilmestynyt. Siinä ei lukenut edes mikä tuote ja summakin oli tosi outo. Koitin sinne sitten soittaa monena päivänä ja kun en päässyt läpi niin laitoin useamman sähköpostin joihin ei ikinä tullut vastausta. Kun sitten seuraavalla viikolla pääsin läpi soittaessani niin ensin oli ns. vastaajaviesti että laskutuksessa on ollut ongelmia ja laskutettu laskuja jotka jo maksettu. No eipä silläkään kerralla kukaan ihminen vastannut. Seuraavana päivänä vastasi ja kysyin laskusta niin sanoi että eräpäivä oli alunperin ollut 7.5 tjtn. Kysyin että no mikäköhän tuote kyseessä ja miksei mulla sitten ole aiemmin muistutusta tullu ja kun ei mulla ole laskuja maksamatta. No jostain syystä he eivät edes olleet lähettäneet laskuja joten sain sitten viikon maksuaikaa lisää..joopa..enää en tilaa sieltä mitään.

meille tuli kanssa just vasta lasku jonka olin vasta maksanut pois.eräpäivä vain oli eri,mutta summa sama.
koitin soittaa asiakaspalveluun monta päivää..ei vastausta..

lopulta tuli tekstiviesti+kirjeenä että laskutuksessa on ollut häikkää ja jo maksettuja laskuja on lähetetty uudestaan..

Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
mä en ole päässyt puhelimella läpi kahteen vai kolmeen viikkoon.. alkaa olla aika lähellä että tilaanko sieltä enää mitään koskaan..
ennen oli tyytyväinen..
Joo oon kanssa ennen ollut tyytyväinen ja sieltä on ollut hyvä tilata kalliimpia tuotteita koska on voinut maksaa osissa eikä ole silti tullut paljoa kalliimmaksi kuin jos olisi kaupasta ostanut. Mutta toi että asiakaspalvelu ei pelaa on tosi huono juttu! ja kun ne ei vastaa sähköpostiviesteihin..tulee niitä varmasti monta mutta saisi olla sitten enemmän henkilökuntaa niihin vastaamaan.

Olen myös ollut noin 10v asiakkaana...astianpesukone, tiskikone, lastenvaunut, mattoja yms. sieltä hommannut...harmi ettei ole toista firmaa josta voisi yhtä edullisesti tilata. Toivottavasti joku Hobby hallin työntekijä lukee tämän ketjun..

Alkuperäinen kirjoittaja onni:
minä asiakkaana 10 vuotta ja joka vuosi vähintään 1000 eurolla ostoksia,kaikkea kuntoilu vehkeitä ja kameroita, navigaattoreita ynms. menettivät hyvän asiakkaan.

lisään viel että tilaan netanttilasta mitä tarvihen. Kuukauden saa maksuaikaa ja osarilla myös sieltä. ja vaatteet halvempia ja nuorekkaita. hobbarilla vain täti look.

Olen kans kuullu et siellä on ollu jotain häikkää laskutuksessa..mut omalle kohdalle ei ole sattunut..kerran oli mun siskon puh.numero laitettu jonkun miehen laskuun..ja tämä mies sit soitti ja kyseli tästä laskusta..kiva mun siskon selitellä et sori mut en tiedä sun laskustas mitää..mut nopeesti sieltä aina paketti tulee..

mulle ne on lähettäny imurista nyt jo 3 eri laskua!!siis samat summat pätee mutta nyt mulla on kolmena kappaleena ne lyhennys pohjat! |O
oon jo 2erää maksanu..tuntuu että niillä on kaikki sekasin,näköjään as.palvelijatkin!

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
tiedätkö sen nimeä? sanoiko? no, kai ne saa sitä muutenkin selville.

en muista kun rupesin heti paasaan sille,mun mielestä mulla oikeus valittaa jos en ole saanut palvelua. eukko huusi että varmaan tiedät itsekin työelämässä voi sattua tälläistä.täytyy vaan odottaa. kiva mitä minä 4 lautasella teen kun syöjiä on vähän enempi.no en kanna kaunaa,lopetan vaan asiakkuuden.

paras boikotti kun lopetetaan rahojemme haaskaus sinne. vaikka köyhiä kotiäitejä oommekin niin jotain rajaa sentään meidänkin kohtelulla. palvelun pitää pelata. oltiin sitten köyhiä tai rikkaita.

Yhteistyössä