Hobby hallin toiminta..aaaarrght!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Mä en tajua, miks aina sorrun sieltä tilaamaan vaikka useasti jo käynyt näin... \|O
Tilattiin pojalle kuukausi sitten trampoliini ja ihmettelin kunnei oo tullut edes mitään tietoa sähköpostilla tai kirjeitse missä viipyy.
No soitin sinne sitten eilen, niin trampoliinejä tulee toukokuun puolessa välissä pieni erä, mutta siitä ei riitä kaikille tilaajille ja seuraava erä tulee elokuussa :kieh:
Käski ensi viikolla soitella saadaanko se toukokuun puolella, perun kyllä koko tilauksen jos se joskus loppukesästä tulee.
Ja tosi useasti käynyt niin, että tilattu tuote on loppu ja tulee joskus lisää jos tulee \|O
Eiks niitä sitten voida hommata sinne varastoon, kun niitä kerran mainostetaankin..Noi trampoliinitkin on varmaan aika suosittuja!

just tää muakin ärsyttää, että kun kuvasto tulee, ja vaikka samana päivänä teet tilauksen, teen yleensä puhelimella, niin sanotaan, että tuote on loppu. miks pannaan luetteloon sellaista, jota ei varastossa ole ja jonka saamiseen saattaa tosiaan mennä monta kuukautta. samoin kävi H&M tilauksen kanssa tilasin vaatteita lapsille kesäksi 120 eurolla ja niitä tuli vajaalla 50 eurolla, tilaus lähti samana päivänä kun kuvasto ilmestyi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 12:57 vieras kirjoitti:
Paljonko maksaa trampoliini Hobby hallilla?

Me tilattiin semmonen paketti jossa on trampoliini ja suojaverkko yhteishintaan 229 euroa.

On sitten varmaan just meidän kohdalla loppunut trampoliinit kesken, jos muut sen on jo saanut :kieh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 12:56 viiviliina kirjoitti:
Mä tilasin tramboliinin ja suojaverkon 16.4 ja tuolla se on jo pihalla kovassa käytössä...

Kertoisitkos minkä hintainen oli verkon kanssa? Ja mistä ostit? =) =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 12:59 hattivatti lehmilaitumella kirjoitti:
just tää muakin ärsyttää, että kun kuvasto tulee, ja vaikka samana päivänä teet tilauksen, teen yleensä puhelimella, niin sanotaan, että tuote on loppu. miks pannaan luetteloon sellaista, jota ei varastossa ole ja jonka saamiseen saattaa tosiaan mennä monta kuukautta. samoin kävi H&M tilauksen kanssa tilasin vaatteita lapsille kesäksi 120 eurolla ja niitä tuli vajaalla 50 eurolla, tilaus lähti samana päivänä kun kuvasto ilmestyi.

Niinpä, raivostuttavaa \|O
En sitä muuten ois hobbarilta tilannutkaan, mutta on aika halpa sen suojaverkon kanssa ja saa maksettua erissä ja posti tuo sen kotiin asti.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 13:02 Vakkari kirjoitti:
\
Mä tilasin tramboliinin ja suojaverkon 16.4 ja tuolla se on jo pihalla kovassa käytössä...

No siis hobbarista tilasin ja en muista ihan tarkkaa hintaa..Oisko se ollu se 240e +40 kotiinkuljetus..
4metrinen tramppis suojaverkolla..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 13:03 viiviliina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 13:02 Vakkari kirjoitti:
\

No siis hobbarista tilasin ja en muista ihan tarkkaa hintaa..Oisko se ollu se 240e +40 kotiinkuljetus..
4metrinen tramppis suojaverkolla..

KIITOS! =) :flower: Joka paikasta josta olen niitä etsinyt, niin tuntuu olevan ilman suojaverkkoa myynnissä. :( (Ja ilman verkkoa en osta.)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 13:06 MeMyselfandIrene kirjoitti:
Mä oon aina saanu Hobby Hallista heti kaiken tilaamani, mitään ei oo tarvinnu jäädä odotteleen.

Sama juttu, todella ripeää toimintaa aina ollut,korkeintaan viikko menyyt niin tavarat on ollu jo kotona, ja mulla yli 10 vuoden kokemus hobbarista =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 13:14 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 13:06 MeMyselfandIrene kirjoitti:
Mä oon aina saanu Hobby Hallista heti kaiken tilaamani, mitään ei oo tarvinnu jäädä odotteleen.

Sama juttu, todella ripeää toimintaa aina ollut,korkeintaan viikko menyyt niin tavarat on ollu jo kotona, ja mulla yli 10 vuoden kokemus hobbarista =)

No mulla on sitte varmaan tosi huonoa tuuria..
Asiakkaana oon ollut useamman vuoden. Laskuja ei oo ikinä ollut rästissä ja palautuksia oon tehnyt vaan muutaman.
Mistä lie sitten johtuu, että mulle käy aina näin :/

Kyl mullekin tilaukset on tulleet tosi nopeesti ja sit jos ei tuotetta oo ollu niin on tullut kyl ilmotus että tuote on loppunut seuraava erä tulee silloin ja silloin laitamme siitä teille tuotteen tulemaan.
Jotkut tuote menekit vissiin yllättää ne ja ymmärrän kyllä senkin että ottavat pienemmän erän, jos ei tietoa miten tuote menee kaupaksi.