HOBBYHALLISTA TILAAJAT.....!!!??!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Oottekos lähiaikoina tilannut sieltä? Tilasin viikko sitten kuivausrummun sekä astianpesukoneen ja ei vieläkään ole kuulunut mitään, mailissa oli että n.viikko toimitusaika. ja mielestäni niiden olis pitänyt jo tulla.

Että onkos muilla ollut viivytyksiä? Itsellä on aikaa n.vuosi, mitä oon viimeks tilannu, ja sillon tuli vajaassa viikossa paketti.

Kyllä se sieltä tulee.
Otitko kotiinkuljetuksen? (tommosilla taitaa olla pakollinen).
Soittavat kyllä postista kun ne sinne saapuvat. Noin viikko voi tarkoittaa 1,5viikkoa edellyttäen tietty et tuotetta on varastossa. Varmaankin kyl alku viikosta tulee uskoisin näin.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Kyllä se sieltä tulee.
Otitko kotiinkuljetuksen? (tommosilla taitaa olla pakollinen).
Soittavat kyllä postista kun ne sinne saapuvat. Noin viikko voi tarkoittaa 1,5viikkoa edellyttäen tietty et tuotetta on varastossa. Varmaankin kyl alku viikosta tulee uskoisin näin.

juu kotiinkuljetus oli pakollinen. ja oli varastossa, ainakin listassa luki niin. höh, olis niin tarvittu jo viikonlopuksi kuivausrumpua :(

Tilasin sijauspatjan, yli 100 eur arvoisen. Käytin sen pesulassa, koska lapsi pissas siihen. päällinen kutistui. Lähetin koko hoidon sinne takaisin, saan ehkä tilalle uuden

Pari viikkoa sitten tein tilauksen ja eilen paketti saapui. Mukana oli kirje, jossa kerrottiin että laskutus järjestelmää uusitaan ja sen takia toimituksissa ja laskutuksessa on saattanut olla viiveitä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pari viikkoa sitten tein tilauksen ja eilen paketti saapui. Mukana oli kirje, jossa kerrottiin että laskutus järjestelmää uusitaan ja sen takia toimituksissa ja laskutuksessa on saattanut olla viiveitä.

justiinsa, tätä hainkin takaa, että onko siellä viivytyksiä tms, kun yleensä oon saanut kaikki paketit niin nopsaa. aikoinaan tilasin sieltä läppärin, maanantaina pistin tilauksen niin torstaina sain sen haettua :)

Alkuperäinen kirjoittaja janskum:
mie oon kanssa pari viikkoa jo pakettia ootellut, yleensä aina on tullut viikossa

että enemmänki tätä viivytystä sitte
mad0177.gif
mad0260.gif

meillä pitäis yhtä ja toista tulla mut saas nähä kauan menee. kumma juttu et vahvistusmailissa sanotaan "n.viikko" toimitusaika. :kieh:

No. Minä tilasin hyppäristä kolmisen viikkoa sitten paketin. Tilausvahvistuksessa sain saman ilmoituksen, että tuotetta on varastossa ja toimitusaika on noin viikko. Kaksi viikkoa tämän jälkeen sainkin kirjeen, että sori, ei ollutkaan ei voi mitään, ikävä kun odotit turhaan. Mun mielestä enemmän kuin erikoista VAHVISTAA tilaus ja sen jälkeen vain tylysti perua se. Laitoin tiukan mutta asiallisen palautteen, johon pyysin vastausta, eipä ole näkynyt sitäKÄÄN :attn: .

Yhteistyössä