Höh,en tienny että ruskeat silmät on kamalat..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
olen aatellut että tässä rumassa naamassa on edes jotain kivan näköistä, ruskeat silmät. mutta monen mielestä ne on oksettavat. voiko piilareilla saada ruman silmävärin pois?

Eiväthän ne ole kamalat :o Itse olen usein kateellinen ruskeasilmäisille, niissä on paljon enemmän syvyyttä kuin sinisissä tai vihreissä. Älä ihmeessä peitä silmiäsi piilolinsseillä. :)

Ei ole mitään sellaista, josta kaikki tykkäis. Varmasti monien mielestä ruskeat silmät on kauniit. Minä ainakin tykkään, mutta tykkään kyllä muunkin värisistä.

Älä nyt ota tossisas muutamien ihmisten mielipiteitä! Eiköhän kokonaisuus ratkaise ja ehkä silmien väriäkin enemmän niiden ilme ja se, mitä sieltä silmien takaa löytyy :)

ihan nätit ne ruskeet silmät on!! mulla vaan on joku sellanen pönttövika, että jostain olen saanu ajtuksen, että ruskeasilmäiset ihmiset on epäluotettavia.. en tiiä mistä keksiny tällasen!! *piilohulluutta...

Ei ne minusta kamalat ole. Minusta oli silmät minkä väriset tahansa ne on kauniit. Kauniit niistä tekee sen, että kun niihin katsoo kohtaa toisen ihmisen. Eilen oikein rupesin miettimään, että miksi tosiaan silmät onkin yksi ihmiskehon tärkeimmistä osista mitä tulee sosiaaliseen kanssakäymiseen, miksi juuri rakastuneet tuijottelee toisiaan silmiin tuntikausia kyllästymättä :D Onkohan sokeille tärkeintä sitten ääni...?

Täällä yksi ruskeasilmäinen,miehellä ja lapsella myös:)Koskaan ei oo tullut kukaan sanomaan,että meidän silmät olis kamalat,päinvastoin.
Ja samaa miletä,että muunkin väriset silmät voi olla kauniit,ei väri ratkaise:)

Alkuperäinen kirjoittaja musta:
ruskeat silmät on koiran silmät ja jos ne on isot niin lehmän silmät!Isot tissit vielä päälle niin avot....AMMUU AMMUUU

Jos pojalla on suuret, tummat, mantelinmuotoiset silmat ja kova vienti jo tarhaiassa niin minkahan johtopaatoksen tasta vetaa sinun logiikalla: etta kaikki suomalaiset tytot joko koiranpentuja tai vasikoita itsekin? :D

Täähän on kuin joku läski-keskustelu. Kaikki ei voi sietää minkäänlaista läskiä, jotkut ei taas tykkää ruskeista silmistä. So what? Ei se tarkoita että sulla olisi rumat silmät. Se on sit eri asia jos ei välttämättä ihastu vastakkaiseen sukupuoleen jollain tietyllä ominaisuudella kuten esim. ruskeilla silmillä. Sehän oli vaan mielipidegallup. Ilmeisesti ruskeasilmäiset on sit olettaneet että ilman muuta heidän silmänsä ovat ne maailman parhaat :o

Yhteistyössä