Hohhoijaa kun väsyttää ja ketuttaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
Koskahan tähän tottuu että käy töissä ja kaksi pientä lasta? Kaksi viikkoa oon käynyt ja niin väsynyt ettei tosikaan. Nytkin vapaata mutta mikään ei huvita ja pyykkiä tarvii pestä. Mies sanoi että piristyt kun pääset töihin ja näet aikuisia. Näin ei ole käynyt vaan olen suorastaan masentunut.

Alkuperäinen kirjoittaja PÄÄLLIKKÖ:
Älä valita, nuku öisin niin olisit pirteempi

No nukun kyllä. Herätys on vaan puoli5. Ja tänään kun olis ollut vapaata niin lapset heräs puoli6. Ja en ole sillä tavalla väsynyt. Menen kyllä ajoissa nukkumaan. Vaan tuntuu että työnteko vie kaikki mehut eikä muuta jaksa. Kysyinkin että tottuukohan siihen joskus?

Siis kuka ääliö sä Päällikkö olet - sun kaikki kommentit on typeriä! Ja ap - ymmärrän täysin väsymyksesi, harvoin työssäkäynti piristää vaan päinvastoin vie viimeisetkin voimat, riippuu tietysti työstä. Esim. itse olen hoitoalalla ja työ on niin rankkaa ettei voimat meinaa riittää enää kotitöihin ja lapsen kanssa oloon. Voimia sinulle!

Tsemppiä ap:lle. Toivotaan et sulle käy niinku se usein menee: alkuun työ väsyttää ihan hirmusesti, oli sit uusi työ, loman jälkeen tai jotain muuta vastaavaa. Mut kuhan siihen hiukan tottuu ni ei enää nuuduta niin täysin.

Se vie puoli vuotta. Elämänmuutokseen, joka on noin suuri, menee stressitutkijoiden mukaan puolivuotta sopeutua. Ja nämä sopeutumisongelmat koskettavat koko perhettä, eli et ole ainoa perheen jäsen, joka on väsynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Se vie puoli vuotta. Elämänmuutokseen, joka on noin suuri, menee stressitutkijoiden mukaan puolivuotta sopeutua. Ja nämä sopeutumisongelmat koskettavat koko perhettä, eli et ole ainoa perheen jäsen, joka on väsynyt.

Hui kuinka pitkä aika. Mutta kai sitä sisulla voi kestää. Juu siis siksikin olen henkisesti niin väsynyt, kun lapsilla tuntuu olevan myös vaikeuksia sopeutua.

Yhteistyössä