hohoi äidit, kenellä pojat kokoa 128-> mistä ihmeestä ostatte ulkovaatteet??!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
eli otsikossa kysymys tulikin, oma poika nyt kokoa 128/134 ja talvivaatteita etsiskelen, enkä löydä mitään kivaa.
ensisijaisesti takki ja housut haussa mutta tuntuu että lastenvaatteet loppuvat kokoon 128 ja alkavat taas kun pojat isompia...
mistä ihmeestä ja minkä merkkisiä ulkovaatteita teillä pojilla on, ongelmahan se tämäkin mutta todellinen ongelma silti!!!

Meillä taitaa olla prismasta ja stadiumista ostetut setit. Todella vaikeaa oli kun en halunnut laittaa monia satasia takkiin ja housuihin. Jos rahaa löytyy niin sitten vaihtoehtoja on jo paaaljon enemmän.

Intersportista ostin Helly Hansenin vermeet. Mun mielestä lassietec tai lassie g-techit ovat laadukkaimpia. Kakkospukuna on joku Jonathanin ulkoilupuku, joka on hyvä myös. Sitten löytyy Ticketin asu.

Mulla olis paljonkin pojan ylimääräisiä ulkovaatteita kokoa 128 ;)
Mutta itse asiaan: urheilukaupoista, kuten Stadium ja Top Sport, Tickettiä käytetään myös, Umbron vaatteita on, KappAhlin vedenpitäviä ja nyt ekaa kertaa talveksi odottamassa Didriksonin takki (Prismasta). Jonathania taitaa olla myös.

Viime talvena löysin ainakin Haloselta talvihaalarin pihakäyttöön ja keväällä ostin kaksiosaisen ulkoilupuvun Stadiumista. Jesper juniorista ostan myös aika paljon pojille vaatetta.

Esim. Prisman urheiluosastolta tai jostain urheilukaupasta. Myös Lindexissä on hyvä hinta-laatu-suhde, ja saa vedenpitäviäkin vaatteita kohtuuhinnalla. Isommat koot tosin menee kaupaksi nopeasti. Kyllä tuntuu, että talvivaatteita vielä löytää, mutta kestävät ja vedenpitävät housut on vaikea löytää syksyyn. Ei huvita maksaa urheilukaupassa paria sataa.

Yhteistyössä