hohoijaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bambiino
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

bambiino

Aktiivinen jäsen
12.06.2004
1 080
0
36
kaveri soitti eilen et pitäs hälle löytää mies...ei ole edes edelisen aviomiehen kans oleva harkintaaika ummes viel ja nyt sit pitäs löytää mies....ja nyt painostaa sit mua deitti ilmotusta tekemään hälle :/ :/ :/ ei paljoo nappaa kun ei ole tietoakaan mistään deitti ilmotuspalstoista :/ :/ :/ hällän on 2 lasta ja koira...just se kaveri joka on mulle auki ja vitkutelee takaisin maksua |O |O |O eli mitäs teen ??

en ole nähnyt häntä sen jälkeen kun muutto jyväskyään...soiteltu ollaan ...hällä ei ole nettiä johtuupi siitä paljon mutta vois mennä kirjastoon tekee ite sen ilmotuksen...johan mun ukko kattoo pitkään jos meen jonnekin deitti sivulle :x :x :x

niinpä....arvaa sanoinko sille eilen jo :whistle: :whistle: ei menny jakeluun mä kuulemma tiedän parhaiten sen mies maun :headwall: :headwall: :headwall: se ex:oli ihan kahjo ja en edes ole sitä sille löytänny :laugh: :laugh:

sanoin sille tänäänkin etten kerkee tekee mitään deitti ilmotuksia..mut ei kun komentaa vaan tyyliin nenu kiinni koneeseen |O |O hitto mikä tyyppi :o :o en aijo tehä mitään asian hyväksi..

nii sekin on mahdolista :whistle: :whistle: mut vaikeeta kyllä on kun en yhtään tiedä mimmonen ukko pitäs olla :| :| mutta nyt meen maalaa tyttöjen kans sormiväreillä uudet kun on neiti sai ne synttärilahjaksi tänään :heart: :heart: hauskaa juhannusta kaikille...katotaan sit jos palailen taas illalla...

no niin nyt sit löysin miehen tälle mun kaverille...ovat tuntenneet tänään viikon ja viime viikolla olivat ahkerasti puhelimessa ...viikonloppuna näkivät ekan kerran ja nyt sit jo asuvat yhes :headwall: :headwall: ei turhan nopeeta toimintaa vaikka puivat että etenee hitaasti..velasta sain osan takasin mutta vielä puutuu ja tämä mies tietää siitäkin kun kerroin hänelle (tunnen myös hänet entuudestaan)

varmaan joo..mies on eronnut vaimostaan ja sillä oli vaan (seksi suhde) no tämä mun kaveri käytännös katsoen on viel naaomisis kun ei ole harkintaaika ummes ja sit muutaa ilman lasten että kysyy lasten isätä mitään kun sillä on tyttö 3v ja poika 1v ne lapset on ihan sekasin päästään nyt jo kun kaverilla on ollu pari muutakin miestä ennen tätä

joo lisään nyt en tällä miehellä on myös kaksi lasta tyttö 8v ja poika 7v..niile on nyt tulos sit kultasen noutajan pentu lisäksi siihen ahtaaseen kaksioon jossa ne nyt asuu :o :o onneksi asia ei mulle enään kuulu mutta rupee vaan ihmetyttää tää kova vauhti :/ :/ :/ rupeen kohta vetää vetoa siitä kauanko suhde kestää ja kuin nopeesti niile on perheenlisäystä tulossa kun nyt on sit hommatava tila-auto ja isompi kämppä ja mitä kaikee ne viel keksii... :x :x

Yhteistyössä