Nyt paljastan tyhmyyteni. Mikä on se raparperin näköinen koristekasvi jota näkee puutarhoissa toisinaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Miksi mie ajattelin puutarhalla jotain aivan muuta? :snotty: :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Miksi mie ajattelin puutarhalla jotain aivan muuta? :snotty: :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Miksi mie ajattelin puutarhalla jotain aivan muuta? :snotty: :ashamed:
Minä kans. :ashamed:
Ja minä. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Miksi mie ajattelin puutarhalla jotain aivan muuta? :snotty: :ashamed:
Minä kans. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Nyt paljastan tyhmyyteni. Mikä on se raparperin näköinen koristekasvi jota näkee puutarhoissa toisinaan?
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Nyt paljastan tyhmyyteni. Mikä on se raparperin näköinen koristekasvi jota näkee puutarhoissa toisinaan?
Juu. :saint: Mutta, en mä kyllä osaa sun kysymykseen vastata, tiedän kyllä mitä kasvia tarkoitat. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Ollaan sitä taas niin pervolla mielellä liikkeellä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Ollaan sitä taas niin pervolla mielellä liikkeellä![]()