Hoikat ja sopusuhtaiset ihmiset!

TUNDRA-arjen sankari-

Aktiivinen jäsen
25.03.2006
9 314
0
36
Mitä te syötte iltaisin, vai syöttekö mitään. Aloitin laihiksen pari päivää sitten. Ihan hyvin olen pitänyt itseni kurissa, mutta ruokaa tekee koko ajan mieli, paljon enemmän, kuin ei laihiksella. Psyykkinen nälkä.
Anyway, millä herkuttelette silloin tällöin iltaisin vai herkutteletteko ollenkaan?

Alkuperäinen kirjoittaja tundra:
Mitä te syötte iltaisin, vai syöttekö mitään. Aloitin laihiksen pari päivää sitten. Ihan hyvin olen pitänyt itseni kurissa, mutta ruokaa tekee koko ajan mieli, paljon enemmän, kuin ei laihiksella. Psyykkinen nälkä.
Anyway, millä herkuttelette silloin tällöin iltaisin vai herkutteletteko ollenkaan?
Ei ole lihomisongelmia.

En oikeastaan kauheasti herkuttele iltaisin nykyään, ennen kyllä. Jos haluaa laihista pitää, kannattaa pitä syöminen ruokapöydässä ruoka-aikoina: sohvalla tv:tä katsoessa tulee helposti huomaamatta naposteltua hirmuisia määriä. Ja siitä iltasyömisestä oppii yllättävän nopeasti pois, vaikka aluksi tuntuu hankalalta. *kokemuksen syvä rintaääni*
Tsemppiä, kyl se siit!

Mä syön kaikkia mahdollisia herkkuja iltaisin, mutta tällä menolla olen kaukana sopusuhtaisesta. Tiedän, että laihtuisisin ihan jo sillä, että pääsisin päivittäin/lähes päivittäin lenkkeilemään ja lopettaisin iltamussutuksen.

Mä syön iltaisin ihan normaalin iltapalan, leipää jne. Ja sitten tulee myös herkuteltua tv:n ääressä. Nyt kesällä ollaan grillailtukin iltaisin usein miehen kanssa lasten mentyä nukkumaan. Mä oon aina saanut syödä mitä vaan lihoamatta, tosin nykyään musta on tullut aika kuntoilu- ja terveysfriikki, mutta herkkuihin tule silti sorruttua.

Mie nyt vastaan vaikka laihiksella yritän itekkin olla..aiemmin söin illalla melkeinpä isoimman päivän aterioista, mut nyt koitan syödä vaan kevyesti, vähärasvaista rahkaa/jugurttia ja vettä. En tiiä viel, miten auttaa, vai auttaako :D Ainakin aamulla on sit nälkä ja voi päivän aloittaa sit puurolla, leivällä tms. ku aiemmin join vaan pelkkää kahvia, kun ei ollut nälkä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:
Mie nyt vastaan vaikka laihiksella yritän itekkin olla..aiemmin söin illalla melkeinpä isoimman päivän aterioista, mut nyt koitan syödä vaan kevyesti, vähärasvaista rahkaa/jugurttia ja vettä. En tiiä viel, miten auttaa, vai auttaako :D Ainakin aamulla on sit nälkä ja voi päivän aloittaa sit puurolla, leivällä tms. ku aiemmin join vaan pelkkää kahvia, kun ei ollut nälkä.

Tavallinen jogurtti on aika makeeta. Mutta paljon riippuu määristä ja myös LIIKUNNASTA!

Mutta tsemmpiä sinulle! Se mikä sopii itselle, ei välttämättä sovi toiselle.

Yhteistyössä