Hoikat, tummat miehet ja niiden läskit suomi-puolisot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Suurin osa tosiaan noista afrikkalais/arabimiehen kanssa olevista suominaisista on pullukoita. Miksi? Siksikö, että pullukka ei saa parempaa ja köyhälle ulkomaalaiselle kelpaa kuka tahansa, jotta saa luvat kuntoon?

Me suomalaiset olemme yleisesti ottaen aika lihavaa kansaa. Näinollen siis myös ulkomaalaisten vaimoissa on lihavia, muu olisi tilastollinen mahdottomuus.

T: 168 cm & 48 kg kun meni ulkkismiehensä (ei tosin afrikkalainen tai arabi) kanssa naimisiin

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Me suomalaiset olemme yleisesti ottaen aika lihavaa kansaa. Näinollen siis myös ulkomaalaisten vaimoissa on lihavia, muu olisi tilastollinen mahdottomuus.

T: 168 cm & 48 kg kun meni ulkkismiehensä (ei tosin afrikkalainen tai arabi) kanssa naimisiin

Mutta kun suomi-suomi -pareissa ei todellakaan ole yhtä suuri osuus näitä läski nainen - hoikka, usein vielä komeampi mies -pareja. Tosiaan se epäsuhta noissa suomi -arabi/afrikka -pareissa on keskimäärin paljon suurempi kuin suomi-suomi -pareissa. Ja vielä sen ylipainon lisäksi niin noi naiset ei yleensä ole edes minkään näköisiä.

Monessa afrikkalaisessa kulttuurissa nimenomaa naisen rehevyys edustaa varakasta ja hyvinvoivaa perhettä. Miehet myös ajattelevat, että uhkea nainen pystyy paremmin leveän lantionsa takia synnyttämään lapsia ja vararavintoa riittää lapsen ruokkimiseen. Päinvastaisesti taas laihat naiset koetaan sairaiksi ja köyhiksi ym. ym.

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
TAi ehkä joissakin kulttuureissa rehevä nainen on se halutumpi. Rakkaudellakin saattaa olla tekemistä sen puolisoasian kanssa :whistle:

no juurikin näin. Missä pullossa olet kasvanut, jos luulet, että kaikissa kulttuureissa ihannoidaan alipainoisia?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Mutta kun suomi-suomi -pareissa ei todellakaan ole yhtä suuri osuus näitä läski nainen - hoikka, usein vielä komeampi mies -pareja. Tosiaan se epäsuhta noissa suomi -arabi/afrikka -pareissa on keskimäärin paljon suurempi kuin suomi-suomi -pareissa. Ja vielä sen ylipainon lisäksi niin noi naiset ei yleensä ole edes minkään näköisiä.

Kyllä mäkin oon havainnut sen ettei me suomalaiset naiset olla kovin kauniita noin keskiverrosti jos venäläisiin vertaa, tai ranskattariin.
Afrikan mies ei välttis ole niin ronkeli jos muija osaa tehdä ruokaa ja hoitaa kotia, mutta ei kyllä ole tavallinen suomalainen mieskään.
Nää Jani Sieviset on sitten oma miesryhmänsä.

Katukuvassa kiinnittänyt huomion jo pidemmän aikaa. Tänäänkin näin kyseisiä pariskuntia varmaan lähemmäs 20 ja varmaan 90 % sopi tohon kategoriaan.

No mitä sitten. Haittaako sinua ihmisten/pariskuntien koko? Jos he ovat itse tyytyväisiä, niin mikä hiton ongelma se on kellekkään?

Alkuperäinen kirjoittaja MIKÄ MOUKKA:
Katukuvassa kiinnittänyt huomion jo pidemmän aikaa. Tänäänkin näin kyseisiä pariskuntia varmaan lähemmäs 20 ja varmaan 90 % sopi tohon kategoriaan.

No mitä sitten. Haittaako sinua ihmisten/pariskuntien koko? Jos he ovat itse tyytyväisiä, niin mikä hiton ongelma se on kellekkään?

Mä luulen että ap kuolaa mamujen perään ja on pikkaisen kitkerä siitä että läskit rumilukset on korjanneet potin. Itse lienee luinen kaunotar eikä kelpaa.

Ei ne "sotanorsujen" (kauhee termi, anteeksi vaan) kanssa olevat ulkkismiehetkään yleensä mitään adoniksia ole. Vaikka komeus onkin katsojan silmissä.

Jossain kulttuureissa ihaillaan isoja naisia, joku taas lihoo avioliiton aikana, ja onhan toki näitä oleskeluluvan kalastajiakin jotka valkkaa kaikkein helpoimman ja tyhmimmän naisen joka sitten elättää ja passaa ja sietää mitä vaan...ei sitä voi kiistää.

Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Alkuperäinen kirjoittaja MIKÄ MOUKKA:

Mä luulen että ap kuolaa mamujen perään ja on pikkaisen kitkerä siitä että läskit rumilukset on korjanneet potin. Itse lienee luinen kaunotar eikä kelpaa.

Joo. Saatatpa olla oikeassa, kun tarkkaan ap on ainakin vahdannut. Ettei vaan tumma mies himottaisi:)

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Ja läskeillä suomalaisukoilla on hoikat ulkolaiset vaimot. Tasapeli!

Hys hys, ei tuollaisista saa puhua :)

Ai miksi ei?

Koska mieshän ei ole lihava vaan sellainen ihana iso nallekarhu. Nainen on möhömahainen läskiperse. Keskitytään nyt vaan niihin hirveisiin sotanorsuämmiin :)

Koska mieshän ei ole lihava vaan sellainen ihana iso nallekarhu. Nainen on möhömahainen läskiperse. Keskitytään nyt vaan niihin hirveisiin sotanorsuämmiin :)

Ja ulkolaiset miehet on rakkaudesta suomalaisen kanssa, ulkolaiset naiset rahan takia. Näinhän se menee, täällä palstalla...

On tullut huomattua sama asia. Yhden poikkeuksen olen nähnyt, se oli sellainen rautakangen niellyt huumorintajuton sairaanhoitaja. Ei koskaan alentunut edes tervehtimään tämmöistä "pakanaa", sissus sentään.... Kysyin kerran että onko huivi pikkaisen kireällä kun ei leuka liiku sen vertaa että tervehtisi, ei vastannut mitään....

Vierailija (viesti klo 00:35) on vaan kateellinen kun ei koskaan löydä itselleen naista. Ei laihaa eikä lihavaa. Taitaa olla "vieraalla" niin ruma naama ja kroppa, ettei yhdellekään naiselle ole tähän mennessä kelvannut. :D