Hoikentavat alusasut kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nelli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nelli"

Vieras
Onko kokemuksia hoikentavista alusasuista? Toimivatko ne ja jos toimii niin mikä toimii ja mistä olet ostanut?

Itse olen katsonut:
Muotoileva lahkeellinen body
muotoilevat alusvaatteet Bodysuits muotoileva lahkeellinen body muotoilevat alusasut slim n lift BODYSHAPER SLIMMING SUIT COMFORT Verkkokauppa SlimAgent

Natural Bamboo Charcoal: hoikentava ja vartaloa muokkaava alusasu
Natural Bamboo Charcoal: hoikentava ja vartaloa muokkaava alusasu - verkkotukku.fi - Tuotteet

Eli viikonloppuna olis juhlat, ja pitäis pukee mekko päälle, mut maha pömpöttää pahasti:(
En halua näyttää siltä kun olisin kuudennella kuulla raskaana, koska en ole!!

Se miksi olen katsonut tälläisiä ns. kokopukuja, johtuu siitä että pysyvät ainakin päällä koko juhlan ajan. Ei ole kiva jos joutuu kokoajan käydä korjaa ja nostelemassa vessassa..

Itse ostin sokokselta Triumphin korkeat alushousut ja topin. Alushousut ovat toimineet todella hyvin, tosin kannattaa ostaa pieni koko. Itse ostin M.n ja ne ovat käytössä hieman "löystyneet" eli olisi pitänyt ostaa S. Toppi on hyvä housujen kanssa koska olen huomannut, että hameen kanssa se lähtee rullaamaan alhaalta.
Tsemppiä!!

Kannattaa olla tosi varovainen ko.firman kanssa. Tein tilauksen,maksoin heti. Tuotetta ei koskaan toimitettu, ei myöskään saanut rahoja takaisin. Syyttivät postia. No posti ei pysty sitä jäljittämään, kun lähetetty kirjeenä, eikä lähetystunnusta. Slimagent ei vastaa s-posteihin yms. On kuulemma käynyt monelle. En suosittele

Yhteistyössä