Hoito-ongelmia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äityli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äityli

Aktiivinen jäsen
17.05.2004
1 248
0
36
Hei! Asumme lapsenkanssa paikkakunnalla, jossa meillä ei ole hirveän paljon tuttuja. tästä se on ongelma sitten lähteekin. miten olette saaneet järjestettyä pienen lapsen hoidon, jos menoa esim. lääkäriin? Olen sairastellut paljon ja aina joka kerta on kauhea ongelma saada lapselle hoitajaa. Olen yrittänyt kaupungilta..ei...mannerheiminlastensuojeluliitosta..ei..
Onko kellään vastaavia kokemuksia? Mistä olette saaneet apua, jos ei ole sukulaisia/palveluita saatavilla? (lapseni on 1.5v)

Mä olen kyllä ottanut lapsen mukaan verikokeisiin ja muuhunkin.
En sentään gynekologille.
Mutta riippuen siitä missä asuu niin saa kodinhoitajan.
Eli aikaisemmin kun asuin Lahdessa niin siellä sain kodinhoitajan 4 tunniksi asioilla käymistä varten.

Olen ollut yh 12 vuotta eli tuttuja on nuo hoitovaikeudet. Eli kyllä on lasta raastettu mukana niin kampaamossa kuin koiranäyttelyissäkin. =)

Kotkassa asutaan. On mullakin lapsi melkein nyt missä vain ollut mukana, mutta kyllä vain jotenkin avuton olo, kun on sattunut niin paljon tätä sairastelua ja kun apua ei saa mistään. Toivonmukaan nää vaivat helpottaa jossakin vaiheessa, että pääsis elää normaalia arkea.

Kysäise päiväkodista, pääseekö sinne tilapäishoitoon vaikka muutamaksi tunniksi.

Järjestely ei ole lapselle paras mahdollinen (paljon lapsia, vieras paikka, vähän hoitajia), mutta kun joka paikkaan ei voi lapsia ottaa mukaan, on tyydyttävä kompromisseihin.

Yhteistyössä