Ä
"äitykkä"
Vieras
Tässä kun lukee kirjoituksia, niin tuli mieleen, että saatteko lasten hoitoapua omilta vanhemmiltanne ja miten usein? Meillä esikoinen on 8v ja olen mieheni kanssa kerran (oikeasti vain kerran) 8v aikana ollut muutaman tunnin työpaikan joulujuhlissa. Siinä meidän parisuhdeaika. Äitini kuulemma kertoo ystävilleen miten mukava on viettää aikaa lastenlapsien kanssa. Kuulin tämän vanhempieni naapurilta. En kehdannut kertoa totuutta. Isäni on juuri jäänyt eläkkeelle, äitini on ollut kotiäitinä. Toki heillä on omat menonsa, eikä heidän kuulukkaan hoitaa lapsiamme. Mutta silti.... Mieheni vanhemmat puolestaan asuvat kaukana.
Kävin pari päivää sitten kotona ja ensimmäinen kysymys oli kun menin, että "mitä haluat tällä kertaa". Tuli tosi paha mieli. En ole koskaan pyytänyt heiltä apua, en rahaa (sen jälkeen kun kotoa olen pois muuttanut noin 13v sitten) enkä mitenkään muutenkaan heitä kuormittanut. Jäi ikävä olo ja äidin sanat vaan soivat päässäni.
Kävin pari päivää sitten kotona ja ensimmäinen kysymys oli kun menin, että "mitä haluat tällä kertaa". Tuli tosi paha mieli. En ole koskaan pyytänyt heiltä apua, en rahaa (sen jälkeen kun kotoa olen pois muuttanut noin 13v sitten) enkä mitenkään muutenkaan heitä kuormittanut. Jäi ikävä olo ja äidin sanat vaan soivat päässäni.