Hoitomaksuista, kertokaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Miten teillä hoitomaksut määräytyy? Meillä tilanne, että laskimme kaupunkimme nettisivulla olevan kaavan mukaan meidän hoitomaksun. Sen piti sen laskurin mukaan olla n.280€/kk. Lasku kuitenkin on meillä 390€/kk. Soitimme asiasta hoitomaksujen laskijalle, joka sanoi, että laskumme on oikein. Koska meidän tuloihin lasketaan kuulemma tulevat kesälomarahamme, ja sen takia hoitomaksu on noin paljon isompi, kuin nettilaskuri antaa ymmärtää. Voiko olla noin?

Lomarahat ovat tuloja, joten ne pitää ottaa huomioon laskurissa.

Kunnallisella puolella tuo maksimi hoitomaksu on tuo 254, mutta yksityisellä puolella voi olla paljonkin kalliimpi...riippuen juuri tuloista.

mitä ihmettä?? siis meillä on lapset yksityisessä tarhassa 15 pv/kk ja yhteensä maksetaan hoitomaksuja 381 € kk. Olen luullut että tää summa on sama kunnallisellakin?? voisiko kunnallisella olla halvempi samassa pitäjässä?

Alkuperäinen kirjoittaja siis täh;25522242:
mitä ihmettä?? siis meillä on lapset yksityisessä tarhassa 15 pv/kk ja yhteensä maksetaan hoitomaksuja 381 € kk. Olen luullut että tää summa on sama kunnallisellakin?? voisiko kunnallisella olla halvempi samassa pitäjässä?

Yksityiset on kunnallisia kalliimpia. Joskus kunta voi maksaa sen erotuksen mikäli ei pysty osoittamaan muuta hoitopaikkaa lapselle.

[QUOTE="Minä vain";25522198]Lomarahat ovat tuloja, joten ne pitää ottaa huomioon laskurissa.

Kunnallisella puolella tuo maksimi hoitomaksu on tuo 254, mutta yksityisellä puolella voi olla paljonkin kalliimpi...riippuen juuri tuloista.[/QUOTE]

Niin maksimi YHDESTÄ lapsesta.

Yhteistyössä