V
"vieras"
Vieras
Tiedättekö tai onko omakohtaista kokemusta siitä, että töitä ei sitten enää olekkaan, ja tulee potkut, kun on palannut hoitovapaalta? Esimerkiksi sellaisia, että työt on jaettu muille. Kokemuksia, kiitos.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja töihin?;27445324:Ei välttämättä, mulle kävi niin että olen nyt hoitovapaalla, sijaiseni irtisanottiin pari viikkoa sitten yt-neuvotteluissa kuten monta muutakin työntekijää, ja se toimenkuva mitä olen tehnyt, lopetettiin. Minua ei toki voida nyt irtisanoa lain mukaan, mutta en tiedä sitten estääkö mikään irtisanomasta ensimmäisenä työpäivänäni.
Alkuperäinen kirjoittaja töihin?;27445324:Ei välttämättä, mulle kävi niin että olen nyt hoitovapaalla, sijaiseni irtisanottiin pari viikkoa sitten yt-neuvotteluissa kuten monta muutakin työntekijää, ja se toimenkuva mitä olen tehnyt, lopetettiin. Minua ei toki voida nyt irtisanoa lain mukaan, mutta en tiedä sitten estääkö mikään irtisanomasta ensimmäisenä työpäivänäni.