T
t-a
Vieras
Selvä peli, mutta jos en oo palaamassa ollenkaan töihin? Eli se jää sitten saamatta.. Koska sinne olen tuskin töihin palaamassa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja t-a:Selvä peli, mutta jos en oo palaamassa ollenkaan töihin? Eli se jää sitten saamatta.. Koska sinne olen tuskin töihin palaamassa
Alkuperäinen kirjoittaja t-a:Selvä peli, mutta jos en oo palaamassa ollenkaan töihin? Eli se jää sitten saamatta.. Koska sinne olen tuskin töihin palaamassa
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:En tiedä miten menee oikeesti, mä olin kuukauden lomalla äitiysvapaan ja hoitovapaan välissä. Sain silloin lomarahat ja pari vuotta sen jälkeen irtisanouduin kun olin edelleen hoitovapaalla ja silloin tilille tipahti lisää lomarahoja.
En koskaan kysellyt mistä hyvästä ne tuli, oletan että palkkakonttori tiesi mitä tekivät.
Alkuperäinen kirjoittaja nyt:ihmetyttää sitten jos työnantaja irtisanoo lomautuksen yhteydessä. niin jääkö saamattalomarahat, kun ei pääse enää töihin?