Hollannissa "yön Timo" on nimeltään "suomalainen"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aijai, kyllä diskon tanssilattia täyttyi sekunneissa kun vaikka Stayin’ alive alkoi soimaan.
Setis voi näyttää krutille myös parit moonwalk vedot 😎
Mahtavan näköisiä olitte viime kerrallakin!🤗

Setis näytti mallia:
speedball-saturday-night-fever.gif

saturday-night-fever-john-travolta.gif

Ja Krut teki perässä:
zE7YDs.gif

guy-in-white-chicken-dance-funny-dancing-4rmbquyubvwruwso.gif

• Haha
Reactions: Palstapesu ja setis
Tota polville putoamista täytyy kokeilla huomenna, muut onnistuu edelleen helposti 😎

Oli muuten parit 30+ fysioterapeuttinaiset hoomoilasena, kun setis pomppi hiljattain maalaistalon ulkoportaita yhellä jalalla ylös, molemmilla jaloilla vuorollaan onnistui hyvin. Ja ne oli paljon korkeampia kuin nykytalojen sisätiloissa olevat.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
En ole käynyt, mutta kun teinipoikana aloin seuraamaan fudista niin aloin siitä lähtien aina kannustamaan Hollantia kisoissa. Valtavan vaikutuksen teki ensinnä taidoillaan Johan Cryuff. Sitten myöhemmin tuli monta muutakin huipputaituria.

Itse pukeudun usein varsinkin kesällä oranssiin. Mulla oli viime kesänä sopivasti oranssit shortsit ja t-paita päällä kun tapasin naapurustossa kesämökillään olevan hollantilaismiehen. Kyllä juttu luisti kummasti alkukankeuden jälkeen, kun puhuin heikälaisista suosikkijoukkueenani ja värimieltymyksestäni.

Suosittelen. Olen käynyt Amsterdamissa ja pidin todella paljon. Hollantilaiset ovat aika lailla pohjoismaalaisten tapaisia ihmisiä.

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja setis
Suosittelen. Olen käynyt Amsterdamissa ja pidin todella paljon. Hollantilaiset ovat aika lailla pohjoismaalaisten tapaisia ihmisiä.
Laitetaan mietintämyssyyn.
Duunissa aikoinaan tapasin hollantilaisen miehen samasta firmasta, sanoin hänelle että kun olin joku aika sitten lukenut hollantilaista tekstiä niin ihmettelin että miks mä,sitä ymmärrän kun siitä puhutusta kielestä ei saa yhtään mitään selvää. No se selvisi kun hän selitti että siinä on esim. meikäläiselle tuttua saksaa, ruotsia ja englantia.

Hänellekin kerroin tuon futishistorian kuten tuolla edellä, kylläpä hänkin tykkäsi tarinastani. Osasin kuulema lausua Cruyffin nimenkin aika hyvin heikäläisittäin 😎

Jos joku on kuullut miten räyskä niminen lintu rääkäisee lennossa, niin se kuulostaa siltä 🤣🤣

Ei ole pitkä aika kun katsoin elämäni ensimmäistä kertaa hollantilaista sarjaa.
Netflixissä oli tämä ja tosi hyvä!!

Undercover, ja jatkoa: Ferry. Suosittelen jos et ole vielä katsonut.👍

Ei ole pitkä aika kun katsoin elämäni ensimmäistä kertaa hollantilaista sarjaa.
Netflixissä oli tämä ja tosi hyvä!!

Undercover, ja jatkoa: Ferry. Suosittelen jos et ole vielä katsonut.

Kiitos suosituksista! Mietinkin, että mitä katsoisin seuraavaksi.

Yhteistyössä