Hölmö kysymys kuukautisista :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kk

Vieras
Eli miten teidän kuukautiset alkaa?

Itselläni on toisen synnytyksen jälkeen ruvennut kuukautiset alkamaan mielestäni kummallisesti, ensimmäisenä päivänä tulee ihan pieni tippa veristä valkovuotoa ja vasta seuraavana päivänä alkaa kunnon vuoto.

Onko tuo normaalia?

mulla ollu aina säännölliset menkat... kuparikierukka on ollu nyt reilun vuoden ja voi vitalis että ärsyttää nää menkat; nytkin on tiputellu jo pari-kolme päivää, tulee siis tuhrua mutta vain sen verran että side värjääntyy. ja sit vasta alkaa kunnon menkat kun on tätä tehny pahimmillaan viikon... tana prkle!

Mulla on ollu jo pidemmän aikaa niin, et varmaan viikko enen varsinaista vuotoo on sellasta tiputtelua. Eli ei kunnolla vuoda, mut valkovuoto on hieman punasta tai sit ruskeeta. Lisäks menkat on niin niukat et pärjään ihan pelkillä pikkuhousunsuojilla. Siteitä en oo käyttäny varmaan vuoteen.

No ihanaa kuulla, että on normaalia. Mä kun tapani mukaan kehitän itselleni sairauksia pienienkin asioiden perusteella. Tosiaan mulla mulla sitä veristä valkovuotoa ei tule kuin päivää ennen menkkojen todellista alkua :)

Yhteistyössä