Hölmöä vai hyvä juttu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja abloom
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

abloom

Jäsen
14.10.2008
618
0
16
Käytiin tänään tutustumassa päiväkotiin ja tuli puheeksi että mun työpaikka on ihan naapurissa. Sellanen vanhempi hoitaja tuumas iloisesti että "onpa ihanaa, sinähän voit tulla käymään jos on aikaa", siis silloin kun lapsi on hoidossa.
Aloin miettimään että olisko se hyvä juttu jos välillä kävisinkin katsomassa tyttöä, vai tuleeko siinä vain "turhaa" paha mieli pikkuselle kun käyn puoli tuntia ja meen taas? Ja olisko se rasite niille hoitajillekin? Ihanahan se itselle olis käydä ikävää lievittämässä :heart:
Mitäpä luulette?

Alkuperäinen kirjoittaja abloom:
Käytiin tänään tutustumassa päiväkotiin ja tuli puheeksi että mun työpaikka on ihan naapurissa. Sellanen vanhempi hoitaja tuumas iloisesti että "onpa ihanaa, sinähän voit tulla käymään jos on aikaa", siis silloin kun lapsi on hoidossa.
Aloin miettimään että olisko se hyvä juttu jos välillä kävisinkin katsomassa tyttöä, vai tuleeko siinä vain "turhaa" paha mieli pikkuselle kun käyn puoli tuntia ja meen taas? Ja olisko se rasite niille hoitajillekin? Ihanahan se itselle olis käydä ikävää lievittämässä :heart:
Mitäpä luulette?

ööö, ehkä sanoi vitsinä??!! Ei ole yleensäkkään tapana vanhempien käydä lasta moikkaamassa kesken päivää

No ei mun työpaikalta ainakaan noin vain lähdettäisi huvin vuoksi pyörähtämään jossain "jos on aikaa" :xmas:

Luulisin että selkeämpää lapselle olla siellä hoidossa koko päivä "itsekseen".

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
No ei mun työpaikalta ainakaan noin vain lähdettäisi huvin vuoksi pyörähtämään jossain "jos on aikaa" :xmas:

Luulisin että selkeämpää lapselle olla siellä hoidossa koko päivä "itsekseen".

Niin no mun työpaikalta voi ;)
Se mullakin ekana tuli mieleen että lapsi menis vähän päästä pyörälle jos minä sielä loikkisin.

Minä olen samassa paikassa töissä missä lapsi hoidossa. Puoli vuotta välttelin näkemistä ettei tulisi noita eroahdistuksia. Nykyään näemme melkein päivittäin ja poika ei ole moksiskaan vaan jatkaa leikkejä. Tietenkin haluaa aina näytellä mitä on tehnyt jms. Poika nyt 2v9kk

Yhteistyössä