Homo-hyysääjille kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja antihomo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No aivan se ja sama mulle. Tai no, ehkä paras vaihtoehto olisi olla bi, niin olisi eniten valinnanvaraa ja mahdollisuuksia löytää juuri oikeanlainen ihminen, sukupuoleen katsomatta. :D

Jos saisit valita lapsesi olevan hetero tai sitten homo/lesbo, niin kumman valitsisit?
Aivan, sitähän minäkin...

Mulle lapseni seksuaalisella suuntautumisella ei ole mitään merkitystä. En siis tosiaankaan osaisi valita, jos pitäisi. Toivon, että lapseni kasvaa omanlaisekseen persoonaksi, on onnellinen ja tasapainoinen juuri sellaisena kuin on. Muulla ei ole väliä.

No jopas oli argumentoinnin juhlaa. Ihan itsekö keksit tämän älynväläyksen? :D

Jos saisit valita lapsesi olevan mustaihoinen tai valkoihoinen, kumman valitsisit? Aivan, sitähän minäkin. Entä pitkä tai lyhyt? Laiha tai lihava? Onko sinulla sitä valintasi ulkopuolista ryhmää vastaan jotain? Siitähän se selvästi kertoo, eikös joo.

Koska mä toivoisin laselleni pelkkää hyvää, on tämä aika ristiriitainen kysymys itseasiassa.
Hetero, siksi että kuten on huomattu, homoilla ja lesboilla on nyky-yhteiskunnassa vaikeampi olla rehellisesti oma itsensä kuin heteron. Lisäksi he eivät saa samoja laillisia oikeuksia, kuten avioliiton tuomat.
Homo/Lesbo, siksi että se tekee ihmisen onnelliseksi että saa rakastaa toista ihmistä, oli se sitten mitä sukupuolta tahansa se rakkauden kohde.

mulle ihan sama, valitettavasti vain tämän yhteiskunnan ahdasmielisyyden takia toivoisin että lapsista kasvaa heteroita tai että asenteet muuttuvat vahvasti.
toivon siis lapselleni mahdollisimman "helppoa" elämää ja sitä että saisi rakastaa ja myös sitä vastarakkautta.

Mulle olis ihan sama. Kunhan tyttö on onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä. Hän on kuitenkin mun tytär -no matter what. <3 enkä edes mieti tollasta lapsellista "jos saisit valita" -vaihtoehtoa.

Jostyttäreni isona rakastuu naiseen tai poikani mieheen niin miten se on multa pois?????? Jos se on jollekin ongelma niin sitten on. Pääasia et lapsesta tulee onnellinen, oli sit parisuhteessa tai ei. perheellinen tai lapseton. Homo tai ei.

Typerä kysymys.

no et saa valita. toivoisi maailman olevan mukavampi monessakin mielessä. lapsessa on monta asiaa joita et voi valita. saat sen jonka saat jos saat ollenkaan, ja rakasta häntä sellaisena kuin hän on.

Mulle aivan sama. Olen itsekin bi-seksuaali. Kunhan lapseni olisi onnellinen, se on tärkeintä! Tietty vähän voisi harmittaa ajatus siitä ettei esimerkiksi lapsenlapsia ilmestyisi tosin jos niitä haluaa niin onhan siihen tapansa :)

Yhteistyössä