N
nohh
Vieras
Toivoisin, että lapseni olis hetero, koska Suomessa ei ole helppoa olla erilainen eli luultavasti helpompi tie olis heterona. Lisäksi haluaisin joskus lapsenlapsia ja heterolapset niitä luultavammin saavat
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tiesithän, että seksuaalista suuntautumistaan ei voi valita. Kyseessä on sisäsyntyinen ominaisuus.
Voimakasta homofobiaa potevista henkilöistä tulee minulle kyllä mieleen ensimmäisenä ajatuksena se, onko tämä homofoobikko itse siellä kaapin perukoilla![]()
Anteeksi vaan, mutta tuota en täysin usko. Ja jokatapauksessa voi aina valita että miten tätä elämää elää.
Anteeksi vaan, mutta tuota en täysin usko. Ja jokatapauksessa voi aina valita että miten tätä elämää elää.
Sehän se vasta paukku onkin jos homovastasen oma lapsi tai lapsenlapsi tykkääkin samasta sortista mitä itse on. Suoraan sanoen makea paikka.![]()
Ei se olekaan mikään uskon asia, vaan ihan tieteellisesti todistettu ja tunnustettu fakta.
Ja joo, elämäntavan voi valita, mutta ihminen, jonka täytyy esittää muuta kuin on, tuskin on onnellinen.
Homoilla kun tuo perhesuunnittelukin onnistuu hienosti, kuten luonto on "järjestänyt" eiku...