Ä
äiti
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä...:miks miks miks...voi lapsiraukkoja.
Olen kanssasi täysin samaa mieltä,säälittää.....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä...:miks miks miks...voi lapsiraukkoja.
Alkuperäinen kirjoittaja n:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja n:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja pahvi:Mihin tämä maailma oikein on menossa:'(
niinpä niin
ei pidä mennä hyväksymään noin järkyttäviä asioita!
Jos se järkyttää sua, se ei vielä tarkota et asia olis oikeesti pahasta. Ei oo koskaan käyny mielessä et olet joskus myös väärässä?
EN OLE KOSKAAN VÄÄRÄSSÄ SILLOIN KUN PUOLUSTAN LAPSIA!
Kuulostaa siltä et puolustat vain omaa rajoittunutta perhekäsitystäsi, et suinkaan lapsen etua.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja n:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja pahvi:Mihin tämä maailma oikein on menossa:'(
niinpä niin
Jos se järkyttää sua, se ei vielä tarkota et asia olis oikeesti pahasta. Ei oo koskaan käyny mielessä et olet joskus myös väärässä?
:attn: Huom. Perheen sisäisellä adoptiolla puolustetaan juuri lapsen oikeuksia vanhempiin. Jos toinen (lapsen biologinen vanhempi) esimerkiksi kuolee, on silloin toisella vanhemmalla oikeus omiin lapsiinsa. Niihin, joiden kanssa on todennäköisesti viettänyt elämänsä. Ajaako lapsen oikeutta erottaa hänet vanhemmasta, jota hän pitää omanaan?
Eihän kahdella samaa sukupuolta olevalla ole ensinnäkään mahdollisuutta edes LISÄÄNTYÄ KESKENÄÄN NIIN MITEN NIISTÄ MOLEMMISTA YHTÄKKIÄ PITÄISI TEHDÄ VANHEMPIA????
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Eihän kahdella samaa sukupuolta olevalla ole ensinnäkään mahdollisuutta edes LISÄÄNTYÄ KESKENÄÄN NIIN MITEN NIISTÄ MOLEMMISTA YHTÄKKIÄ PITÄISI TEHDÄ VANHEMPIA????
Alkuperäinen kirjoittaja n:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja n:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja pahvi:Mihin tämä maailma oikein on menossa:'(
niinpä niin
Kuulostaa siltä et puolustat vain omaa rajoittunutta perhekäsitystäsi, et suinkaan lapsen etua.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Tatu:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:lapsella ei voi olla kuin YKSI isä ja YKSI äiti ja olempiin hänellä on oikeus.
Oma isä voi kuolla tai vain kieltäytyä olemasta lapsen kanssa missään tekemisissä. On niin tekopyhää vedota perinteiseen perhemalliin tässä maailmassa, joka on täynnä orpoja, omien vanhempiensa hylkäämiä tai perheessään pahoinvoivia lapsia.
mutta ymmärrä hyvä immeinen et noillakin mainitsemillasi lapsilla on OIKEAT vanhemmat olleet
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja n:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja pahvi:Mihin tämä maailma oikein on menossa:'(
niinpä niin
:attn: Huom. Perheen sisäisellä adoptiolla puolustetaan juuri lapsen oikeuksia vanhempiin. Jos toinen (lapsen biologinen vanhempi) esimerkiksi kuolee, on silloin toisella vanhemmalla oikeus omiin lapsiinsa. Niihin, joiden kanssa on todennäköisesti viettänyt elämänsä. Ajaako lapsen oikeutta erottaa hänet vanhemmasta, jota hän pitää omanaan?
Eihän kahdella samaa sukupuolta olevalla ole ensinnäkään mahdollisuutta edes LISÄÄNTYÄ KESKENÄÄN NIIN MITEN NIISTÄ MOLEMMISTA YHTÄKKIÄ PITÄISI TEHDÄ VANHEMPIA????
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja n:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja n:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja pahvi:Mihin tämä maailma oikein on menossa:'(
niinpä niin
mitäs pahaa siinä muka on jos on normaalin kaavan mukaan ajatteleva lastenpuolustaja,olen aina heikomman puolella
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Eihän kahdella samaa sukupuolta olevalla ole ensinnäkään mahdollisuutta edes LISÄÄNTYÄ KESKENÄÄN NIIN MITEN NIISTÄ MOLEMMISTA YHTÄKKIÄ PITÄISI TEHDÄ VANHEMPIA????
Koska vanhemmuus ei ole vain biologista vanhemmuutta. Lisääntyminen ja sen mahdottomuus ON TYPERIN ARGUMENTTI näissä keskusteluissa. Mitä sitten etteivät he voi lisääntyäOn monia heterovanhempia, jotka eivät voi lisääntyä keskenään?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Eihän kahdella samaa sukupuolta olevalla ole ensinnäkään mahdollisuutta edes LISÄÄNTYÄ KESKENÄÄN NIIN MITEN NIISTÄ MOLEMMISTA YHTÄKKIÄ PITÄISI TEHDÄ VANHEMPIA????
Koska vanhemmuus ei ole vain biologista vanhemmuutta. Lisääntyminen ja sen mahdottomuus ON TYPERIN ARGUMENTTI näissä keskusteluissa. Mitä sitten etteivät he voi lisääntyäOn monia heterovanhempia, jotka eivät voi lisääntyä keskenään?
MITEN VOI OLLA TYPERIN ARGUMENTTI KOSKA JUURI TUOHAN JO SANOO ETTÄ NIIN EI OLE TARKOITETTU,NAINEN JA MIES KESKENÄÄN VAIN JA AINOASTAAN!
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja n:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja n:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja pahvi:Mihin tämä maailma oikein on menossa:'(
niinpä niin
mitäs pahaa siinä muka on jos on normaalin kaavan mukaan ajatteleva lastenpuolustaja,olen aina heikomman puolella
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Eihän kahdella samaa sukupuolta olevalla ole ensinnäkään mahdollisuutta edes LISÄÄNTYÄ KESKENÄÄN NIIN MITEN NIISTÄ MOLEMMISTA YHTÄKKIÄ PITÄISI TEHDÄ VANHEMPIA????
MITEN VOI OLLA TYPERIN ARGUMENTTI KOSKA JUURI TUOHAN JO SANOO ETTÄ NIIN EI OLE TARKOITETTU,NAINEN JA MIES KESKENÄÄN VAIN JA AINOASTAAN!
Alkuperäinen kirjoittaja yök:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja n:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja n:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja pahvi:Mihin tämä maailma oikein on menossa:'(
niinpä niin
Voisit hetkisen jutella mun kavereiden lapsen kanssa, ni loppuis toi pienisieluisuus. Ainakin saisit vähän muitakin näkökulmia tolle sun yleistävälle näkemykselle...Puistattaa
Alkuperäinen kirjoittaja tulipa mieleen:Mitenkäs käy jos.....Lesbopari hankkii itsenäisesti lapsen, jonkun siihen suostuvan miehen siittiöillä. Toinen äiti adoptoi lapsen myös. Noh. Lapsellahan on oikeus 15-vuotta täytettyään käynnistää isyyden tutkinta. Eli voisko lapsella olla sitten kolme vanhempaa, koska tuo toinen äitihän ei ole voinut lasta siittää....Ihan vaan teoriassa kyselen.
NiinAlkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä...:miks miks miks...voi lapsiraukkoja.
Olen kanssasi täysin samaa mieltä,säälittää.....
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja yök:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja n:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja n:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja pahvi:Mihin tämä maailma oikein on menossa:'(
niinpä niin
Voisit hetkisen jutella mun kavereiden lapsen kanssa, ni loppuis toi pienisieluisuus. Ainakin saisit vähän muitakin näkökulmia tolle sun yleistävälle näkemykselle...Puistattaa
ei mulla ole kyse mistään pienisieluisuudesta vaan lapsen puolesta puhun.
varmasti jokainen lapsi haluaa ihan normaalin äiti,isä,lapset kodin...siitä sitä kuule lähetään ja älä yhtään enempää puistattele,mulla on oikeus omaan mielipiteeseen!
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja yök:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja n:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja n:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja pahvi:Mihin tämä maailma oikein on menossa:'(
niinpä niin
varmasti jokainen lapsi haluaa ihan normaalin äiti,isä,lapset kodin...siitä sitä kuule lähetään ja älä yhtään enempää puistattele,mulla on oikeus omaan mielipiteeseen!
Toki sinulla oikeus on mielipiteeseen. Homoperheessä kasvaneet lapset eivät vain välttämättä ole samaa mieltä kanssasi sinun "normaalista", kuten ei niin moni muukaan (ilmeisesti jos laki läpi menee vihdoin, niin sekin kertoo jotain). Sinä määrittelet normaalin tavalla, joka tekee toisista epänormaaleita. Tuollainen heterokeskeinen ja homofobinen ajattelu mahdollistaa minusta myös syrjinnän. Onneksi jossain on järjen hiventä ja pääsemme vähän lähemmäs tasa-arvoa myös Suomessa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja yök:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja n:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja n:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja pahvi:Mihin tämä maailma oikein on menossa:'(
niinpä niin
Alkuperäinen kirjoittaja pahvi:NiinAlkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä...:miks miks miks...voi lapsiraukkoja.
Olen kanssasi täysin samaa mieltä,säälittää.....![]()
On oikeasti pelottavaa millainen tästä maailmasta on tullut... Kaikki epänormaaliudet ovatkin muka yhtäkkiä normaaleja. Lapsille opetetaan ihan hulluja arvoja...
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Toki sinulla oikeus on mielipiteeseen. Homoperheessä kasvaneet lapset eivät vain välttämättä ole samaa mieltä kanssasi sinun "normaalista", kuten ei niin moni muukaan (ilmeisesti jos laki läpi menee vihdoin, niin sekin kertoo jotain). Sinä määrittelet normaalin tavalla, joka tekee toisista epänormaaleita. Tuollainen heterokeskeinen ja homofobinen ajattelu mahdollistaa minusta myös syrjinnän. Onneksi jossain on järjen hiventä ja pääsemme vähän lähemmäs tasa-arvoa myös Suomessa.
tasa-arvo on oikein hieno asia mutta oikein käytettynä.ei pidä vaatia sellaista mikä ei ole mahdollista,toivon suuresti että käsität.