Homous, populaatio....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tt ei kirj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tt ei kirj

Vieras
Mitäs mieltä olette homoudesta? Puolesta vai vastaan? Onko mielestänne homous synnynnäistä vai opittua?

Mitä mieltä olette siitä, miten homous ja sen mahdollinen lisääntyminen sekä ihmisten, että eläinten keskuudessa vaikuttaa populaatioon ja eläimistöön? Onko mm. homous yksi luonnon omista keinoista vähentää kansoitusta vähitellen?

Keskustelua aiheesta.

Olen muuten ihmetellyt sinussa sitä, että sä teet näitä aloituksia muttet itse oikein kykene siihen syvälliseen keskusteluun. Mielestäni on jotenkin turhaa keskustella, jos aloittaja ei sitä tee.

Alkuperäinen kirjoittaja kl:
Olen muuten ihmetellyt sinussa sitä, että sä teet näitä aloituksia muttet itse oikein kykene siihen syvälliseen keskusteluun. Mielestäni on jotenkin turhaa keskustella, jos aloittaja ei sitä tee.

Kyllä pystyn ja nimenomaan syvälliseen. Miksi oletat, että heti ensimmäisessä viestissä pitää ilmaista oma mielipide?

En oikein ymmärtänyt viimeistä lausetta "turhaa keskustella, jos aloittaja ei sitä tee"...

Mitäs luulet, mitä tämä aloitusviesti on?

johtuisikohan homojen "lisääntyminen" siitä, että esim. euroopassa uskaltaa nykyään kertoa olevansa homo. Aina homoutta on ollut, mutta ihmisten piirit niin pienet, että harva homo on tavannut toista ja se on jäänyt piiloon arvostelun ja hyljeksimisen takia myöskin.

Homoksi tuskin aletaan koska se on trendikästä tms., eiköhän se ole ihan sisäsyntyinen taipumus. Homoseksuaalien määrä väestössä tuskin tulee olemaan niin suuri että se tuntuisi väestönkasvussa esim. vapaaehtoisen lapsettomuuden rinnalla. Tahatonkin lapsettomuus lisääntyy koko ajan erinäisistä syistä, eiköhän niillä ole suurempi populaatiota rajoittava vaikutus. Ja ne eläimet tuskin ainakaan seuraa trendejä ja homous sitä kautta lisääntyisi..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten ihmiset yhä edelleen kuvittelevat, että homoilla ja lesboilla ei ole lapsia?

Ihmettelen myös. Varsinkin kun lesbot voivat ihan itse lapsia synnyttää, ei tarvitse edes adoptoida. Väestönkasvu hoidettu :)

Miten ihmiset yhä edelleen kuvittelevat, että homoilla ja lesboilla ei ole lapsia?

Kyllä homoille sattuu aika paljon vähemmän vahinkoja. Ja homoseksuaalisia suhteita voi olla senkin takia enemmän, että nyt kun se on hyväksyttyä, myös bi:t toteuttavat varmaan herkemmin sitä puolta.

Alkuperäinen kirjoittaja Jehnny Tightlips:

Kyllä homoille sattuu aika paljon vähemmän vahinkoja. Ja homoseksuaalisia suhteita voi olla senkin takia enemmän, että nyt kun se on hyväksyttyä, myös bi:t toteuttavat varmaan herkemmin sitä puolta.

Perheen voi perustaa, ja lapsia hankkia, myös ihan suunnitellusti =)

Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:
Alkuperäinen kirjoittaja kl:

Kyllä pystyn ja nimenomaan syvälliseen. Miksi oletat, että heti ensimmäisessä viestissä pitää ilmaista oma mielipide?

En oikein ymmärtänyt viimeistä lausetta "turhaa keskustella, jos aloittaja ei sitä tee"...

Mitäs luulet, mitä tämä aloitusviesti on?

Missäs se syvällinen keskustelu viipyy? Kait sullakin on aiheeseen jotain mielipiteitä =) Vai jääkö tämäkin ketju pelkäksi aloitukseksi johon sinulla ei ole mitään mielipiteitä tai sanottavaa.

Jep, heteroilla on suunniteltujakin lapsia. Mutta sen päälle tulevat sitten ne vahingot, joita vielä näin aborttien aikakaudellakin jonkun verran pidetään. Eli ellei homoseksuaalien lisääntymisvietti ole selvästi voimakkaampi, on heteroilla tilastollisesti aina enemmän lapsia, joten kyllä homoseksuaalisuus sikäli populaation kasvua hillitsee.

Alkuperäinen kirjoittaja Jehnny Tightlips:

Jep, heteroilla on suunniteltujakin lapsia. Mutta sen päälle tulevat sitten ne vahingot, joita vielä näin aborttien aikakaudellakin jonkun verran pidetään. Eli ellei homoseksuaalien lisääntymisvietti ole selvästi voimakkaampi, on heteroilla tilastollisesti aina enemmän lapsia, joten kyllä homoseksuaalisuus sikäli populaation kasvua hillitsee.

Prosentuaalisesti homoja on sen verran vähän että populaatiota rajoittaa kyllä aika paljon enemmän valinnaisesti tai tahattomasti lapsettomat. *muoks* heterot siis.

Homous on etu populaatiolle: homomiehet eivät juuri toisten lapsista perusta, mutta hoitavat ja opettavat sukulaislapsiaan, todettiin jossain tutkimuksessa. Eli homot ovat isoäitejä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja:
Homous on etu populaatiolle: homomiehet eivät juuri toisten lapsista perusta, mutta hoitavat ja opettavat sukulaislapsiaan, todettiin jossain tutkimuksessa. Eli homot ovat isoäitejä ;)

Joo ja vissiin homojen siskoilla on enemmän lapsia kuin naisilla keskimäärin: korjaavat hiukan sukukohtaisia lukemia.

Yhteistyössä