Homous, populaatio....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tt ei kirj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
homous johtuu olosuhteista ja kasvuympäristöstä. olisi kuonnotonta syntyä homoksi. kyllä siihen kasvetaan ja opitaan tietytmieltymykset. olkoon ihan vapaasti vaan homoja ja lespoja kaikki jotka on.

Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:
Mitäs mieltä olette homoudesta? Puolesta vai vastaan? Onko mielestänne homous synnynnäistä vai opittua?

Mitä mieltä olette siitä, miten homous ja sen mahdollinen lisääntyminen sekä ihmisten, että eläinten keskuudessa vaikuttaa populaatioon ja eläimistöön? Onko mm. homous yksi luonnon omista keinoista vähentää kansoitusta vähitellen?

Keskustelua aiheesta.

En näe, että se lisääntyisi mitenkään yhtäkkiä, vaan on enemmän aina ollut suunnilleen vakiomääräinen ilmiö. Olin kirjoittamassa samasta tutkimuksesta kuin Jonsered. Etsin sitä itse asiassa eilen netistä, mutta en muista millään mistä siitä luin. Joten homoudella tuskin tulee olemaan mitään vaikutusta populaatioon ja kansoituksen vähentymiseen. Ja homot voivat hankkia perheen.

Homous on synnynnäistä, vaikkakin seksuaalisuus on itsessään paljon moniulotteisempaa. Ei ole siis valinta oppia homoksi, lesboksi jne. Sitä ei siis opita oppimalla. Homovanhempien lapset eivät opi lesboiksi tai homoiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Paatunut Parahdus:
Mitäs mieltä olette homoudesta? Puolesta vai vastaan? Onko mielestänne homous synnynnäistä vai opittua?

Mitä mieltä olette siitä, miten homous ja sen mahdollinen lisääntyminen sekä ihmisten, että eläinten keskuudessa vaikuttaa populaatioon ja eläimistöön? Onko mm. homous yksi luonnon omista keinoista vähentää kansoitusta vähitellen?

Keskustelua aiheesta.

En näe, että se lisääntyisi mitenkään yhtäkkiä, vaan on enemmän aina ollut suunnilleen vakiomääräinen ilmiö. Olin kirjoittamassa samasta tutkimuksesta kuin Jonsered. Etsin sitä itse asiassa eilen netistä, mutta en muista millään mistä siitä luin. Joten homoudella tuskin tulee olemaan mitään vaikutusta populaatioon ja kansoituksen vähentymiseen. Ja homot voivat hankkia perheen.

Homous on synnynnäistä, vaikkakin seksuaalisuus on itsessään paljon moniulotteisempaa. Ei ole siis valinta oppia homoksi, lesboksi jne. Sitä ei siis opita oppimalla. Homovanhempien lapset eivät opi lesboiksi tai homoiksi.

http://www.scienceagogo.com/news/20100104222002data_trunc_sys.shtml

Tuossa pääpiirteittäin ko. tutkimuksesta

http://www.sciencedaily.com/releases/2010/02/100204144551.htm

Toinen linkki samaan aiheeseen.
(Evolutionary psychologists) Paul Vasey ja Doug VanderLaan
kanadalaisen University of Lethbridgen tutkimustuloksista.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Paatunut Parahdus:

Keskustelua aiheesta.

http://www.scienceagogo.com/news/20100104222002data_trunc_sys.shtml

Tuossa pääpiirteittäin ko. tutkimuksesta

http://www.sciencedaily.com/releases/2010/02/100204144551.htm

Toinen linkki samaan aiheeseen.
(Evolutionary psychologists) Paul Vasey ja Doug VanderLaan
kanadalaisen University of Lethbridgen tutkimustuloksista.

:wave: :flower: Thanks

Mitä olen kiinnittänyt huomiota, suvuissa, joissa on homomiehiä, on yleensä suurikokoisia tiiviitä perheitä. Aika usein, kun kuulee jonkun homomiehen perhetaustan, se on vanhemmat pitkässä liitossa ja useampi sisarus, ja etenkin naispuoleisilla sisaruksilla useampia lapsia. Homojoen siskot ovat varsin usein aika vahvaluonteisia pirttihirmuja, joilla on vahvat seksuaaliset halut ja perheenmuodostusvietit miehiin. Homot taas ovat yhtälailla lapsirakkaita yleensä ja ottavat osaa etenkin sisarustensa lasten kasvatukseen.
Homojen veljissä on usein suurempaa hajontaa, eikä tämä kuvio näytä koskevan heitä millään tavalla, vaan he ovat useimmiten vaihtelevan tavallisia heteromiehiä erakosta naisia kaatavaan pelimieheen.

Epäilen että sama geeni mikä aiheuttaa miehen homoutta, tuottaa naisella vahvemmat perhevietit. Ei siis ilmene aina homon siskolla, jos tämä ei saa sitä geeniä, mutta tietyllä todennäköisyydellä. Epäilen että homogeeni voi kuitenkin piilevänä siirtyä heteroveljienkin kautta heidän lapsilleen, jolloin tuloksena osasta tyttäristä hedelmällisempiä ja osasta pojista homoja.

Naisen homoseksuaalisuus saattaa olla käänteisempi ilmiö, ja tuottaa veljissä "pelimiehiä".

Yhteistyössä