Hookissa käyneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "popp"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"popp"

Vieras
Onko kukaan syönyt niitä Hookin kanansiipiä? Onko sen kastikkeen eri tulisuusvaihtoehtojen välillä iso ero? (Mild, medium, hot, x-hot, suicide)

Onko vaikka tuo x-hot kovinkin paljon potkuisampaa kuin hot ja onko suicide oikeasti tosi tulista? Olen kyllä kohtalaisen tottunut tulisiin ruokiin, enkä tahtoisi toisaalta pettyä liian mietoon makuun, mutta olen pulassa, jos soosi on liian vahvaa, enkä takuulla kehtaa jättää annosta syömättäkään :whistle:

Mä söin aiemmin mediumia, nykyään aina hotia ja kyllä siinä jonkinmoinen ero on. Luulisin x-hotin olevan mulle liian tulista ja mildin taas liian mietoa. Se on kyllä jotenkin erilaista tulisuutta kuin esim. jalopenot. Sitä soosia pystyy siitä kyllä vaikka paperiin isoimpia pyyhkimään, jos ei muuten pysty syömään. Jos olet tosiaan tuliseen ruokaan tottunut, niin ehdotan aloittamaan mediumilla :)

Mutta varoitan, niihin jää koukkuun ;)

Lähin Hook on 100km päässä, ei pelkoa, että siellä tulee juostua harva se ilta ;)

Mutta otan onkeeni tuosta, että kastikkeissa on makua tottuneemmankin mielestä. Joissakin paikoissa kastikkeet tuntuvat olevan kuin koulukeittiössä keitettyjä, eli ne eivät maistu miltään, vaikka nimi lupaa hyvää :(

Yhteistyössä