”Hopeakettujen houkutus. Vanhempi mies kiihottaa myös seksuaalisesti, kertoo Sofia, joka on suhteessa 23 vuotta itseään vanhemman miehen kanssa.”

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Setis.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Katariina Souri sanoo suoraan Apu-lehden jutussa, ettei seksi enää kiinnosta häntä. Hän on lääkevastaisena saanut avun unettomuuteensa hormonikorvaushoidosta.
Super-Setis on palstariesa. Hän hakemalla hakee palstalta riidan aiheita.
Sinä onneton Alepa täällä aloit herjaamaan ja valehtelemaan minusta, vaikka kyse oli upeista nuorista ja terveistä naisista jotka haluavat hyvää huolenpitoa ”kotikololleen” meiltä hopeaketuilta 🥰🤗

Aivan kuten ihqu Anniekin haluaa 💞

Katariina parka kärsii nyt hormonihoidon sivuvaikutuksista, naisparan upeimmat nautinnot ovat nyt loppu. Slut 😢😭😩

Viimeksi muokattu:
Vinkki näille hopeaketuille huolehtikaa siitä, että ette haise vanhalta mieheltä. Ei auta pelkkä suihkusaippua ja deodorantti vaan vaaditaan jyreämpiä desinfioivia aineita. Hormonitoimintanne muuttuu ja varsinkin selän alue helposti tuoksuu. Neon amiseptiä tai vastaavaa kehiin niin tuoksu katoaa.
No kiitos vinkistä, mutta ei ole vielä tullut mitään siihen viittaavaa Annielta, hän kyllä sanoisi ujostelematta. Voisikohan sillä ylimääräisellä kehon rasvalla olla vaikutusta myös, sitä kun on enemmistöllä? Setiksellä ei yhtään. Jos on tosiaan vaan hormoneista johtuvaa, niin minulla onneksi testosteronia löytyy vielä kiitettävästi 😎

• Tykkää
Reactions: Setis.
Kehonsa rasvattomuudella kehuskelusta minulle tulee mieleen Rillit huurussa -ohjelman Howard 😄. Mutta joo, ehkä setiksen olisi taas aika herätä Annie-unesta ja vaihtaa alle kuiva vaippa. Ei tule sitten niitä ikäviä näppylöitä.

Laitoin eilen toiseen ketjuun Dannyn ja Helmin tuoreen esityken Alepaa ajatellen. Laitan nyt tännekin, Dannyn ääni ei enää oikein kestä mutta Helmi laulaa paremmin kuin luulin.

Totta, Helmillä ihan hyvä ääni karaokeen. Laulussa on muuten jotain ah niin tuttua 🥰

Aina kun Annie tulee tulee luokseni pikkareissa ja hihaton päällä, käärin sen paidan ylös ja itse olen jo valmiiksi alasti, niin
mä silloin kauttaaltaan käyn vapisemaan💞 🤭

Kehonsa rasvattomuudella kehuskelusta minulle tulee mieleen Rillit huurussa -ohjelman Howard .
Palstamme TONNIKEIJU 🐳älähti, kun kalikka läsähti laardiinsa 🤣

Btw, ei faktasta kertominen ole mitään kehuskelua… 😎

”Keijun” loppuosan teksti kuulostaa kuin olisi Alepan kaksoissisar, kirjoittelee paikkaansa pitämätöntä kateellisen mielikuvituksen tuottamaa bull💩

OLetko arma, ettei kyseessä ole Parkinsonin tauti?

Se on sellainen fantastinen, vaivaisen 20 sekunnin ”tauti”, kun tunnen muodollisesti erittäin pätevän Annien alastoman ihon ja sen painautuvan omaa kehoa vasten, ja pisteenä iin päälle tunnen kiihotuksestaan kovettuneet nännit ihollani, aah sitä fantastista tunnetta 😍🥰😘💞

Ja sitten hommat tietysti jatkuu, mutta… 🤫 🤭

Se on sellainen fantastinen, vaivaisen 20 sekunnin ”tauti”, kun tunnen muodollisesti erittäin pätevän Annien alastoman ihon ja sen painautuvan omaa kehoa vasten, ja pisteenä iin päälle tunnen kiihotuksestaan kovettuneet nännit ihollani, aah sitä fantastista tunnetta

Ja sitten hommat tietysti jatkuu, mutta…
Eli et vieläkään ole hereillä. Vaihdoithan kuitenkin jo vaipat?

Elähän nyt kiivastu. Luultavasti itsellänikin tarvetta arjen apuvälineille kun tulen sinun ikäisekseni. Ihan luonnollinen asia, eikä sinun sitä kannata häpeillä.

Liikutaan useimmin pikkukaupungeissa, niissä kyllä tuijotetaan aika usein kun olettavat tietysti pariskunnaksi. Tietysti Annien eksoottinen kauneuskin kerää paljon huomiota, pisteenä iin päälle vielä se, että hän pukeutuu kauniisiin ja naisellisiin vaatteisiin, ja nyt pian minimekkoihin kunhan säät lämpenee

Suuressa maailmassa asiat on toisin:

Näkisitkö kuvista näiden Hollywood-parien huomattavat ikäerot? Joukon ennätys 34 vuotta

Monelle julkkisparille ikä on vain numero.

Jos tykkää jyrsijän näköisistä naisista, niin saattaahan se Annie olla ns kaunis.

Elähän nyt kiivastu. Luultavasti itsellänikin tarvetta arjen apuvälineille kun tulen sinun ikäisekseni. Ihan luonnollinen asia, eikä sinun sitä kannata häpeillä.
Linkki kiivastumiseeni?
Täytyy nyt kuitenkin tuottaa pettymys sinulle, kas kun erittäin hyväkuntoisena en tarvitse mitään apuvälineitä. Eräs liki 5kymppinen himokuntoilija, joka on entinen juoksuvalmentaja jo kyseli, että lähtisinkö kanssaan ensi kesänä lappiin vaeltamaan. Asiantuntijana hän näkee, että se onnistuu kyllä hyvin. Ollaan kuljettu vaikeakulkuisessa maastossa kymmenet kerrat vuoden sisään.

Naiskauneudelle kateellinen kirjoittaa:
Jos tykkää jyrsijän näköisistä naisista, niin saattaahan se Annie olla ns kaunis.

Ekko on lanseerannut tuon loukkaavan nimityksen kiinalaisista, ja sen suunnan naisista. Annie on filippiiniläinen, siellä muuten espanjalaiset vaikuttivat yli 300 v ja rikastuttivat etnisyyttä.
Kauniisti hymyilevä Anniehan ihastuttaa kauneudellaan lapsista mummoihin ja vaareihin, missä ikinä liikutaankaan. Miehet on kadulla kääntyneet kannoillaan katsomaan perään ja on jopa häntä kuvattukin.

Eikös ne vanhukset ole ennenkin talutettu railon reunalle? Ehkä ystäväsi katsoo, että alkaa aika lähestyä ja järjen valo tuikkia yhä harvemmin? Kuulostaa hyvältä ystävältä.
Muistelen, että jossain muinaiskulttuurissa vanhukset jätettiin vuorille yksinään.
Minua vieläkin naurattaa Katariina Sourin jutut uusimmassa Apu-lehdessä.
Lehtijutusta selvisi, että hänen isänpuoleinen suku on tutulta seudulta kotoisin.
Ilmankos meillä on Katariinan kanssa täysin samanlaiset elämän arvot ja asenteet.
Turvallisuus oli tunne, joka vallitsi körttipitäjässämme. Apu-lehtijutussa Katariina kertoo kävelleensä Espalla, ja nähneensä kadulla näyn varhaislapsuudestaan mummin tuvassa. Minulle tuli tuosta tarinasta mieleen paljon lapsuusmuistoja kodissani ja naapuritaloissa, joissa oli isot tuvat.
Setiksellä ja monella elävässä elämässä tapaamillani miehellä on ollut valtava tarve rehvastella fyysisellä kunnollaan ja urheilusuorituksillaan. Aikoinaan Ilkka Kanerva tanssitti minua, ja kysyi olenko urheilija. Mielestäni olen aina ollut paljon enemmän kuin urheilija.
Minulla ei ole ollut koskaan mitään tarvetta päteä millään asialla.
Hyvää äitienpäivää kaikille naisille! Mitä enemmän lapsilla on kasvattajia, sitä parempi. Koko kylä kasvattaa toisiaan. Minulle kylä on koko maailma.
kuuntelen parhaillaan radion ”kirkon meininkiä”. Joku päivä käyn tutustumassa remontin jälkeen uudistuneeseen kotikirkkooni. Kirkko&kaupunki-lehden liitteessä on esite, jossa kerrotaan kirkon avaamisviikon ohjelmasta.

Alepa viihtyy kovasti kaikissa tuomitsemissaan seksiketjuissa 🤣 👍

Nämä jutut oli tunnetusti aina mielessä myös viriilillä naistenkaatajalla, Kanervan Ilellä. Minkäslaisia ehdotuksia sait häneltä, samanlaisia kuin Tuksu?

————————

"Miten ois koskettaa yökerhossa sua sormilla."

Tuoreessa Hymyssä on kaikkiaan 24 Kanervan Tukiaiselle lähettämää tekstiviestiä.

Kanerva myös toteaa yhden viestinsä lopuksi: "Kuulostaa lähes fantasialta. Oletko pitänyt puutarhasi kunnossa?"

Viesteissä Kanerva flirttailee, vihjailee ja esittää erotiikkatanssija Tukiaiselle kutsun mm. illalliselle hyvien ruokien ja viinien pariin.

Helmikuun 20. yö on ollut Kanervalle kiireistä tekstailuaikaa. Hän lähetti Tukiaiselle samana yönä kello 1.32. myös seuraavan kaksimielisen viestin:

"Kaksikin käy, mies mukana. Tarkoitin illallista, jos nainen (naiset) viettelevät ja rupeaa tekemään mieli. Mikä neuvoksi?"

ps. Tuksu, huh kuinka huono naismaku hänellä olikaan, ilmankos Alepakin sai kutsun vaakamambon esileikkiin 🤭🤭

Alepa viihtyy kovasti kaikissa tuomitsemissaan seksiketjuissa

Nämä jutut oli tunnetusti aina mielessä myös viriilillä naistenkaatajalla, Kanervan Ilellä. Minkäslaisia ehdotuksia sait häneltä, samanlaisia kuin Tuksu?

————————

"Miten ois koskettaa yökerhossa sua sormilla."

Tuoreessa Hymyssä on kaikkiaan 24 Kanervan Tukiaiselle lähettämää tekstiviestiä.

Kanerva myös toteaa yhden viestinsä lopuksi: "Kuulostaa lähes fantasialta. Oletko pitänyt puutarhasi kunnossa?"

Viesteissä Kanerva flirttailee, vihjailee ja esittää erotiikkatanssija Tukiaiselle kutsun mm. illalliselle hyvien ruokien ja viinien pariin.

Helmikuun 20. yö on ollut Kanervalle kiireistä tekstailuaikaa. Hän lähetti Tukiaiselle samana yönä kello 1.32. myös seuraavan kaksimielisen viestin:

"Kaksikin käy, mies mukana. Tarkoitin illallista, jos nainen (naiset) viettelevät ja rupeaa tekemään mieli. Mikä neuvoksi?"

Sinulla jutut pyörivät kyllä kehää yhden aihealueen ympärillä. Olisiko syytä olla huolissaan?

Sinulla jutut pyörivät kyllä kehää yhden aihealueen ympärillä. Olisiko syytä olla huolissaan?

Sinulla palstan seuranta ja kommentointi pyöri kyllä kehää yhden aihealueen ympärillä. Olisiko syytä olla huolissaan?

🤣 🤣 🤣

Näyttää siltä että alatte Alepan kanssa eheytymään ja kiinnostumaan elämän eräästä kauneimmasta osa-alueesta? Tervetuloa joukkoon 🤗

Luulen että @Johnny Appleseed myös toivottaa 😉

Naiskauneudelle kateellinen kirjoittaa:

Ekko on lanseerannut tuon loukkaavan nimityksen kiinalaisista, ja sen suunnan naisista. Annie on filippiiniläinen, siellä muuten espanjalaiset vaikuttivat yli 300 v ja rikastuttivat etnisyyttä.
Kauniisti hymyilevä Anniehan ihastuttaa kauneudellaan lapsista mummoihin ja vaareihin, missä ikinä liikutaankaan. Miehet on kadulla kääntyneet kannoillaan katsomaan perään ja on jopa häntä kuvattukin.

Annieta on siis kuvattu johonkin vähäpukeisten naisten horror leffaan. Vai onko myös Setis-papparoinenkin mukana? Horror leffan nimi voisi olla "Vanhus ja ho".

Muistelen, että jossain muinaiskulttuurissa vanhukset jätettiin vuorille yksinään.
Minua vieläkin naurattaa Katariina Sourin jutut uusimmassa Apu-lehdessä.
Lehtijutusta selvisi, että hänen isänpuoleinen suku on tutulta seudulta kotoisin.
Ilmankos meillä on Katariinan kanssa täysin samanlaiset elämän arvot ja asenteet.
Turvallisuus oli tunne, joka vallitsi körttipitäjässämme. Apu-lehtijutussa Katariina kertoo kävelleensä Espalla, ja nähneensä kadulla näyn varhaislapsuudestaan mummin tuvassa. Minulle tuli tuosta tarinasta mieleen paljon lapsuusmuistoja kodissani ja naapuritaloissa, joissa oli isot tuvat.
Setiksellä ja monella elävässä elämässä tapaamillani miehillä on ollut valtava tarve rehvastella fyysisellä kunnollaan ja urheilusuorituksillaan. Aikoinaan Ilkka Kanerva tanssitti minua, ja kysyi olenko urheilija. Mielestäni olen aina ollut paljon enemmän kuin urheilija.
Minulla ei ole ollut koskaan mitään tarvetta päteä millään asialla.
Hyvää äitienpäivää kaikille naisille! Mitä enemmän lapsilla on kasvattajia, sitä parempi. Koko kylä kasvattaa toisiaan. Minulle kylä on koko maailma.
Kuuntelen parhaillaan radion ”kirkon meininkiä”. Joku päivä käyn tutustumassa remontin jälkeen uudistuneeseen kotikirkkooni. Kirkko&kaupunki-lehden liitteessä on esite, jossa kerrotaan kirkon avaamisviikon ohjelmasta./ Korjasin kaksi kirjoitusvirhettäni, koska Super-Setis on palstan pahin pilkun **ssija.
Miksi vaihtaisin voimaantuneen ja vapaan elämäni jonkun kuppaisen vanhuksen lerpahtaneen elimen vatkaamiseen? edesmenneellä IK:lla oli hyvin monipuolinen naismaku.
Jotkut miehet jymähtävät aina samanlaiseen naiseen kuten esim. Mikko Koivu.
Hän kielsi lastensa äidiltä äitienpäivän vieton lastensa kanssa ilkeyttään.
Super-Setis on ilkeä palstapersoona, joka nauttii suosittujen kirjoittajien tekstien pilkkaamisesta.

Yhteistyössä