Hoplop!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lilli

Vieras
Kertokaa kokemuksianne näistä leikkipuistoista, kiitos.
Ja luinko oikein sivuilta että leikkiaika on vaan kaksi tuntia.
Eikö se oo aika lyhyt aika?
lapset mulla 4 ja 5v, onko heille mitään siellä kun pienten puolella ikäraja on 4 vuotta ja mun lapset menis sit tohon isompien leikkialueelle.
Pärjääkö noin pienet siellä?

Pärjää pärjää, meillä tyttö oli 2v kun halus sinne isompien puolelle, sille olis pitänyt olla aikuinen siellä kyllä mukana, mutta en mä pysynyt vauhdissa ison mahani kanssa. Mä yleensä ostan toisenkin lipun, kaukaa sinne kun lähdetään.

4 ja 5 vuotiaat pärjää kyllä hyvin,mutta hauskintahan hoplopissa on just se äiti voi seurata lastaan minne vaan siellä ja vieläpä aivan ilmaiseksi.Minä olin lasten (8 ja 5v) kanssa siellä möyrimässä ja kivaa oli!Taidetaan mennä tänä viikonloppuna taas.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
4 ja 5 vuotiaat pärjää kyllä hyvin,mutta hauskintahan hoplopissa on just se äiti voi seurata lastaan minne vaan siellä ja vieläpä aivan ilmaiseksi.Minä olin lasten (8 ja 5v) kanssa siellä möyrimässä ja kivaa oli!Taidetaan mennä tänä viikonloppuna taas.

haha, joo, siellä on kyl hauska mennä perässä, ja lasketella mäistä :D

kaks tuntia on kyl aika pitkä aika pelkkään hillumiseen, et kyllä se riittää =) meillä lapset 5 ja 3, ja molemmat hillu isojen puolella, välillä pienempi käväs pienten puolella. tekemistä riitti, myös mammalle :D

Alkuperäinen kirjoittaja ehkä huomenna menossa:
saako siellä siis 3v mennä jo isojen puolelle? meidän nuorin on juuri 3v täyttänyt ja varmaan haluaa sisarusten kans samaan paikkaan..

Saa mennä minkä ikäinen vaan,mutta alle 4 vuotiaalla tulee olla aikuinen kintereillä koko ajan :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ehkä huomenna menossa:
saako siellä siis 3v mennä jo isojen puolelle? meidän nuorin on juuri 3v täyttänyt ja varmaan haluaa sisarusten kans samaan paikkaan..

Saa mennä minkä ikäinen vaan,mutta alle 4 vuotiaalla tulee olla aikuinen kintereillä koko ajan :)
Ok, kiitti!

Yhteistyössä