hormonikierukan käyttäjät kysymys teille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaivainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaivainen

Vieras
Mulla on ollut mirena nyt puoli vuotta. ja alan kyllästyä koko vehkeeseen.
Viime yönä heräsin siihen, kun oli kova pakottava kipu alapäässä siis sellainen painon tunne myös ..ihan kuin jotain ois tulossa ulos "sieltä" .

nyt on koko päivän ollut väsynyt olo ja jalat ja kädet turvoksissa..onko tämä nyt ihan normaalia ohimenevää? ..meinasin että jos olo ei huomiseen parannu soitan lekurille ajan, mutta kiinnostais tietää muiden kokemuksia.

ja isäntä sanoi että olen nyksyin hirveen pahalla päällä..oon sen itekin huoamnnut sillon tällön mut en oo ajatellut et ois kierukasta johtuvaa..kuvittelin et sen kanssa ei ole mielialavaihtelu ongelmia niin paljon kuin pillereillä.

ainu hyvä puoli ton kanssa on, että menkat on tosi niukat..tosin niiden kanssakin kamalat kivut..mul on ollu näin aina..mitä vähempi vuotoa sitä kovempi kipu

Ei pitäisi tulla mielialavaihteluita, mutta jokainen reagoi erilailla. Tuosta mahakivusta ja painontunteesta voisi ajatella, ettei kierukka ole oikein paikallaan. Mene sinne lääkaäriin.

Kuulostaa siltä ettei olisi paikallaan. Kannattaisi varata sellaselle lääkärille aika, joka voi kattoa ultralla missä kierukka on. Ehkäisytehoonkaan en nyt luottaisi.

Yhteistyössä