E Enni Vieras 10.05.2010 #1 Tyhmä kysymys, mutta onko munasolujen luovutus mahdotonta, mikäli "omistaa" hormonikierukan?
V vippis Aktiivinen jäsen 25.06.2008 3 527 1 36 10.05.2010 #2 Ei vaikuta hommaan mitenkään. Eli yhtälailla onnistuu kierukan kanssa ku iliman sitä
P påooj Vieras 10.05.2010 #3 Ei vaikuta mitenkään, itse asiassa se on varmana ehkäisynä hyvä juttu...Kun niitä munasoluja kypsytellään urakalla, niin jää varmasti itellekin tärppiä Hyvä siis jos ehkäisy varmalla pohjalla.
Ei vaikuta mitenkään, itse asiassa se on varmana ehkäisynä hyvä juttu...Kun niitä munasoluja kypsytellään urakalla, niin jää varmasti itellekin tärppiä Hyvä siis jos ehkäisy varmalla pohjalla.
E Enni Vieras 10.05.2010 #4 Olen jo pidemmän aikaa pohtinut, josko hakeutuisin "operaatioon", mutta en ole vain vielä saanut aikaiseksi. =/ Kipu pelottaa, mutta silti haluaisin.
Olen jo pidemmän aikaa pohtinut, josko hakeutuisin "operaatioon", mutta en ole vain vielä saanut aikaiseksi. =/ Kipu pelottaa, mutta silti haluaisin.