B
"blääh"
Vieras
Minulla on ollut 10kk nyt hormonikierukka, ja reilun puolen vuoden kierukan laiton jälkeen iho alkoi mennä tosi huonoon kuntoon ja on edelleen. Voiko tämä siis johtua kierukasta ja miksi tätä ei tapahtunut siis jo aiemmin?? Hormoninäppyä on leukaperissä ja etenkin suun ympärillä ja leuassa ja nenän pielissä on iho ihan hirveässä kunnossa. Eilen kävin kosmetologilla ihon puhdistuksessa mutta tietenkään vielä en tiedä kuinka pitkäaikainen ilo siitä tuli.
Minulla ei muutenkaan ole kierukasta juurikaan mitään hyvää sanottavaa. Menkat tulee, ja tulee miten sattuu, yhtään ei voi ennustaa. Plus muuta vuotoa. Ainut hyvä asia on että menkat ei ole niin runsaat kuin ennen, mutta esim. kestokaan ei ole lyhyntynyt yhtään päinvastoin. Kai se on pakko uskoa ettei kierukka vaan sovi meikäläiselle. Yllätys. Se kun olis muuten niin helppo jos sopisi.
Minulla ei muutenkaan ole kierukasta juurikaan mitään hyvää sanottavaa. Menkat tulee, ja tulee miten sattuu, yhtään ei voi ennustaa. Plus muuta vuotoa. Ainut hyvä asia on että menkat ei ole niin runsaat kuin ennen, mutta esim. kestokaan ei ole lyhyntynyt yhtään päinvastoin. Kai se on pakko uskoa ettei kierukka vaan sovi meikäläiselle. Yllätys. Se kun olis muuten niin helppo jos sopisi.