hormonikierukka+raskausoireet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimsku22
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mimsku22

Uusi jäsen
15.03.2009
1
0
1
Heips!mulla on ollut hormonikierukka vajaan vuoden ja nyt n.viikon ollut rinnat kipeät,paha olo heti aamusta,huimausta,päänsärkyä,vatsan vihkaisuja ym.N.parisen viikkoa oli muutama päivä rusehtavaa ja niukkaa vuotoa,yleensä runsaammat menkat ja kestää pitempään,on siis ollut semmoinen olo et raskaana oisin ku yleensä ei rinnatkaan kipeenä oo joten tein lauantaina testin mutta neg.oli,et onkohan mahollista et ei viel testi totta näyttäny vai voisko kierukka nyt vaan "oireilla"?=)jos joku voisi minua valaista niin kiitosta=)

Siskolla kanssa hormoonikierukka ja hänellä on monen monta r-testiä kulunut, kun on jo pari kuukautta ollut "raskausoireita" ja menkat kadoksissa/niukat. Kun otti kierukan niin 4kk oli ilman mitään oireita ja yhtäkkiä ilmaantui oireet. Kaikki r-testit negaa. Ei mitään selitystä sille miksi näin. Jo ihan siskon puolesta minuakin kiinnostaa aihe.

Ollaan siskon kanssa epäilty, että jos kierukka ei sovikkaan hänen elimistölleen tjsp.

Juu olihan tuossa. Mulla oli monen monta vuotta, sanoisin noin neljä vuotta mirena ja kokoajan enemmän ja vähemmän tuli raskausoireita. Teinkin siinä sitten testejä yhden jos toisen. Menkat loppui samantien - hyvä että edes muistin mitkä moiset ovat :laugh:

Sitten eräs kerta tuli vähän erilaisemmat oireet, sanoisinko vahvemmat, mutta pistin jälleen kierukan piikkiin. Kunnes olo kävi sietämättömäksi päätin että poistatan sen nyt kun tämmöstä on... En nyt muista missä kävin, lääkärillä vai missä mutta täti katsoi ja tunnusteli, ei mitään... Loppujen lopuks lääkäri tokaisi että kappas, ei täällä kierukkaa ole vaan pienoinen sikiö. Kysyin että mikä ja lääkäri toisti että niin sikiö, pitäisihän sinun äitinä tietää ja nauroi :D Kierukka oli siis poistunut jotenkin ihmeellisesti ja olin siis tullut raskaaksi.

Kyllä muutamille tuntemilleni ihmisille on tullut vale oireita ja se muistaakseni lukee siinä kirjasessakin mikä tuli ainakin mirenan mukana :)

Mulla olisi pari kysymystä Mirenaan liittyen... elikkä minkälaisia oireita teillä on ollut Mirenan poisoton jälkeen ? Entä kuinka nopeasti olette tulleet raskaaksi sen jälkeen kun hormonikierukka on poistettu ?

hei! mulla kanssa ollut noita raskausoireita jo muutaman kuukauden ajan (kierukka laitettu tammikuussa 09) ja on ollut ihan pakko testatakin kun on niin ollut sellainen olo. Toisesta rinnasta tulee välillä jotain nestettä, mielialat heittelee tosi paljon, paino on noussut noin 10 kg tässä kevään aikana. Täytyyks tän olla näin vaikeeta... ehkä tämä vain ei sovi mulle??