Hormonikierukka + tuhruvuoto + kivut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmemaan Liisa kivuliaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmemaan Liisa kivuliaana

Vieras
Kierukka ollut nyt vuoden, menkat loppuivat kokonaan kolme - neljä kuukautta sitten (viimeinkin!!). Sen jälkeen on ollut joka kuukausi muutaman viikon välein minimaalista tuhruvuotoa/reilusti valkovuotoa ja kunnon menkkakivut ja säryt. Kipuja ei ollut silloin kun menkat vielä tuli säännöllisesti. KYSYMYS kuuluukin: Onko tää nyt normaalia sopeutumisvaihetta menkattomuuteen? Vai pitääkö tässä lähteä tarkastuttamaan mikä on mahdollisesti vialla? Eikäs h-kierukan pitäisi ehkäistä myös kystien syntymistä? Edellisen kerran oli samanlaista kipuilua vuosia sitten kun oli munasarjakysta... On tää naisen elämä taas p****stä, jos nyt suoraan sanon *hakkaa päätä seinään*

Oli samoja oireita, kierukka oli reilun vuoden.
Menkat jäi pois, silloin tällöin vuotoa ja ihme limaa yms. muuta mukavaa. Sitten tuli ihme jomotuksia ja tuntui niinku kierukka liikkuis.
Olin ajatellut että otettais pois ja kun lapsilla oli lääkäri juttelin siitä.
Lääkäri otti saman tien pois, oli "tippunut" kolme cm eli ei ollut kunnolla paikoillaan.
Kannattaa käydä tarkistuttaan....
Minulla siis kivut johtui siitä...

Eiks vuoden paikkeilla pitäis muutenkin tarkastuttaa tuo vekotin?

Mulla kans välillä tulee,päivän kaks tuhrua mut oon kuvitellut että ne on ne menkat.

En oo ees merkkaillut mihkään,tulee aika harvoin.

ei kyllä kipuja ole,mut tuhruttaa pari päivää.

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:

Niin minäkin olen kuvitellut, mutta ei mun gyne siitä mitään puhunut. Sanoi ainoastaan, että vähintään 5 vuotta on ehkäisytehoa. Taidan varata ajan vuositarkastukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmemaan Liisa:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:

Niin minäkin olen kuvitellut, mutta ei mun gyne siitä mitään puhunut. Sanoi ainoastaan, että vähintään 5 vuotta on ehkäisytehoa. Taidan varata ajan vuositarkastukseen.

Kyllä meillä on vuositarkastus ja kaveri kävi juu myös..
Ehkä juu on paras kun varaat ajan.

Yhteistyössä